Į Lietuvą atvykę krepšininkai Ballai maloniai sujaukė mineralinio vandens „Vytautas“ paklausą

ball,ai

Žinia, kad Lietuvoje, Prienuose, apsigyvens žvaigždės iš JAV – krepšininkai broliai LiAngelo ir LaMello Ballai – ne tik privertė krepšinio gerbėjus tučtuojau iššluoti bilietus į artimiausias varžybas, bet, spėjama, padarė nenumatytą įtaką mineralinio vandens rinkai. Paaiškėjus, kad sportininkai krepšinio aikštelėje vilkės Prienų-Birštono komandos „Vytautas“ marškinėlius, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse neprognozuotai šoktelėjo pagrindinio komandos rėmėjo – mineralinio vandens „Vytautas“ – paklausa.

Pasaulyje pagarsėjusios amerikiečių realybės šou žvaigždės – Ballų šeimos sūnūs LiAngelo ir LaMello – jau atvyko į Lietuvą Dar gruodžio pradžioje perspektyvūs krepšininkai visiškai netikėtai pasirašė kontraktą su Prienų-Birštono krepšinio komanda „Vytautas“ ir įsipareigojo kautis dėl šios komandos pergalių vilkėdami mineralinio vandens „Vytautas“ logotipu paženklintus marškinėlius.

Vos nuaidėjus žiniai apie pasaulinių žvaigždžių susitarimą su LKL ir BBL lygose besivaržančia komanda, krepšinio gerbėjai šluote iššlavė staigiai pabrangintus bilietus į visas artimiausias komandos rungtynes, dėmesio centre atsidūrė ir pagrindinis krepšinio klubo rėmėjas – mineralinis vanduo „Vytautas“.

Gruodį pardavimai šoktelėjo 16 proc.

Pasak lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovės Vilmos Drulienės, nors daugiausia šio vandens įprastai nuperkama vasarą, praėjusį gruodį, atmetus įprastus šventinius pardavimus, mineralinio vandens „Vytautas“ paklausa šoktelėjo neprognozuotai aukštai, ir, spėjama, svariausia to priežastis – brolių Ballų atvykimas į Lietuvą.

„Praėjusių metų gruodį, neskaitant šventinio laikotarpio nuo gruodžio 23 d. iki metų pabaigos, mineralinio vandens „Vytautas“ butelių visoje Lietuvoje buvo parduota daugiau kaip 150 tūkst. Palyginus su tuo pačiu laikotarpiu praėjusį lapkričio mėnesį, pardavimai gruodį buvo ženkliai didesni – 16,6 proc. Lapkritį apie brolius Ballus Lietuvoje dar žinojo retas, o galimybė, kad jie apsigyvens Lietuvoje, galėjo kelti juoką. Įprastai didžiausius šio vandens pardavimus fiksuojame šiltuoju sezonu – gegužę, liepą, rugpjūtį arba šventiniu periodu, tačiau prabėgusių metų pabaigos rezultatai nustebino net ir mus pačius. Krepšininkų iš JAV atvykimas į Lietuvą tikrai ryškus įvykis“, – sako V. Drulienė.

Pirmąkart vilkėdami Prienų-Birštono „Vytauto“ marškinėlius broliai Ballai pasirodyti viešai turėtų sausio 9-ąją, antradienį, kai rungdamasi BBL lygoje komanda aikštelėje susikaus su Minsko „Cmoki“ atstovaujančiais krepšininkais. V. Drulienė neabejoja, kad tada „Vytauto“ pardavimai šoktels ir dar aukščiau.

Taip pat skaitykite