Birštonas svajoja apie gondolas ir pristatė prekinį ženklą (logotipą)

IMGP8870Vasario 28 d. vykusiame Birštono savivaldybės Tarybos posėdyje buvo priimta 19 sprendimų.

Tiesa, ne visi jie buvo palankūs pareiškėjams. Štai nekilnojamo turto lengvatos nebuvo dosniai dalinamos, nes, pasak Tarybos narių, jų gali tikėtis tik tie, kurie investuoja į kurortą, o ne skundžia savivaldybę teismams.
Savivaldybės Taryba pagaliau patvirtino nuotekų tvarkymo taisykles vietovėse, kuriose nėra centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų.
Nuo šiol biudžetinėse įstaigose, kuriose dalininkas arba akcininkas yra savivaldybė, jos akcijas valdys savivaldybės administracijos direktorius V. V. Revuckas.
Tarybos nariai pritarė sprendimui išbraukti iš privatizuojamų objektų sąrašo pastatą Muziejaus g. 5, nes jo nepavyksta parduoti, o atsirado šansas gauti dalį lėšų iš Norvegijos fondų ir įsteigti Dienos centrą.
Taryba nusprendė perduoti ARATC (Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras) patikėjimo teise valdyti žemės sklypą Birštono vienkiemyje stambiųjų ir gabaritinių atliekų bei kompostavimo aikštelei įrengti.
Bet didžiausio susidomėjimo sulaukė du posėdyje pateikti klausimai – informacija apie galimybių studiją „Keleivinio keltuvo (gondolos) oro kelio Birštone per Nemuno upę įrengimas“ ir naujojo kurorto logotipo (prekinio ženklo) pristatymas.
Iš pristatytos galimybių studijos aiškėja, jog Birštono valdžia, kol sprendžiamas tilto per Nemuną statybų klausimas, nutarė sujungti du Birštono krantus keleiviniu oro keltuvu (gondola). Pranešėjas paminėjo, jog dabar pristatomi du keltuvo trasų ilgio variantai (640 ir 970 metrų), bet, atsižvelgiant į rengiamo detaliojo plano išdėstymą, gali būti pasiūlytas ir trečiasis variantas, kuris yra kol kas paslaptis. Gondola turėtų kelti per Nemuną 15-19 metrų aukštyje, todėl, pasak pranešėjo, techninio projekto rengėjams teks nemažai iššūkių, nes reikės pasistengti įsilieti į kurorto architektūrinio ansamblio visumą.
Aišku viena, jog gondola bus pritaikyta perkelti per Nemuną vienu metu iki 8 žmonių bei keletą dviračių. Projektas gali kainuoti nuo 12 iki 13 mln. litų. Lėšų bus ieškoma ES fonduose, neatmetama galimybė kooperuotis su privačiu verslu. Pranešėjas iškart pabrėžė, jog pats projektas komercine prasme nebus pelningas, bet socialine – ekonomine turėtų būti naudingas.
Merė Nijolė Dirginčienė pabrėžė, jog oro keltuvo projektas – tai kito Nemuno kranto plėtros programos dalis.
Posėdžio pabaigoje Tarybos nariams buvo pristatytas naujasis kurorto logotipas (prekinis ženklas), kuris išprovokavo diskusiją, nes jame buvo įžvelgtas ir agresyvumas, ir panašumas į įvairūs gyvūnėlius, ir net į Vingio parko estrados ženklą.
Buvo išsakyta pastabų ir šūkiui. Tarybos narys Stanislovas Martinaitis nustebo, jog įvairūs logotipo variantai buvo derinami tik su mere, nebuvo pristatomi platesniam Tarybos narių ratui.
Mero pavaduotojas Juozas Aleksandravičius į tai replikavo, jog jau dešimt metų kalbama apie kurorto prekinio ženklo sukūrimą, o kai jau yra rezultatas, vėl atsiranda klausimų. Pasak logotipo autorių, ženklo tikslas būti įsimintinam. O merė N. Dirginčienė pasidžiaugė, jog jei pristatytas logotipas sukėlė tokią diskusiją Taryboje, neabejotinai bus pastebėtas ir kitų.
Deja, bet niekas taip ir neatsakė į klausimą, kiek gi kainavo logotipo atsiradimas. Buvo tik atsakyta, jog prekinio ženklo sukūrimas buvęs įrašytas į kurorto viešinimo konkurso sąlygas, kurias skelbė Turizmo informacijos centras.

Taip pat skaitykite

1 komentaras

  1. mln

    Na dar viena utopija-ar ne laikas pradeti galvoti?13 mln.tai ne juokai,reikia protauti.Bus kaip su slidinejino kalnu-po 5 metu gondolos rudys.Kels 8 zmones???Tarybiniai matyt kazkuo suinteresuoti taip svaistytis pinigais.O dar Birstono sporto arena eileje.Kada leis palydova i kosmosa?