Kaip atliekama BMW raktų gamyba ir pririšimas?

Bavarijos gamintojas visada turėjo gana rimtą požiūrį į savo automobilio saugumą ir funkcionalumą, kas atsispindėjo ir šios markės raktuose, ir tame kaip atliekama BMW raktų gamyba.

BMW raktų gamyba ir jos ypatumai

Didžiausiai skirtumai, tame kaip atliekama BMW raktų gamyba atsirasdavo Vokietijos gamintojui pradedant naujos serijos automobilių gamybą. Modeliai, kurie buvo leidžiami iki 1994 įprastai gamykliškai buvo leidžiami be imobilaizerio, reiškia, kad automobiliui užvesti užtekdavo tiesiog tinkamo geležinio rakto.

Nuo 1994 metų buvo pradėta diegti imobilaizerio sistema kiekviename europietikšame modelyje. Tai reiškia, kad raktas neturintis pririšto imobilaizerio čipo neužves automobilio. Tame laikotarpyje, raktuose taip pat pradėtas naudoti centrinio užrakto valdymo pultelis.

Padidėjęs automobilio saugumas taip pat reiškė ir tai, jog BMW raktų gamyba tapo sudėtingesnė. Išpjauti naują mechaninį raktą nuo šiol nebeužteko – taip pat tapo būtinas centrinio užrakto pultelio pririšimas bei imobilaizerio programavimas. Tik atlikus šiuos darbus, visos gamyklinės rakto funkcijos gali veikti.

Nuo tų metų, atsirado ir sekantis niuansas gaminant naują raktą – pririšant centrinio valdymo pultelį, tapo būtina įsitikinti, kad naujas pultas skirtas būtent šios rinkos automobiliui. Pavyzdžiui, Amerikos rinkai pagaminti BMW naudojo 315 MHz radijo bangų dažnį, o Europietiški galėjo būti 868 Mhz arba 433 Mhz dažnių.

Senesniuose E serijos automobiliuose, kurie dar naudojo rombo formos raktelį, galima neretai susidurti su problema, kuomet pultelis atsiriša nuo centrinio užrakto. Šiam darbui ne visada būtina specialistų pagalbą, pultelį lengva pririšti pačiam pagal gamintojo numatytą instrukciją.

Su laiku, BMW raktai ir saugumo sistemos dar labiau patobulėjo, dar E serijoje atsidaro elektroninės spynos, kurių veikimui nebūtinas rakto geležtės pasukimas spynoje, o kai kuriuose, gausesnės komplektacijos automobiliuose buvo net įrengta “beraktė” (arba “Keyless”) sistema, kuomet automobilis atsidaro pagaudamas šalia esančio rakto signalą ir užsiveda net raktui esant vairuotojo kišenėje. Tai lėmė patogumą bei reiškė, kad mechaninio rakto gamyba tapo nebe tiek būtina.

F serijos automobiliuose tebeliko tik “beraktė” sistema, tad programuojant raktą būtina įsitikinti, kad bus pririštas ne tik pats rakto čipas, bet ir “beraktės” sistemos veikimas. Jeigu E serijos raktai pagrinde naudoja tik įsikraunančias akumuliatorines baterijas, tai F serijoje buvo pereita ant sprendimo naudoti keičiamus CR tipo elementus.

Išleidus BMW G seriją BMW raktų programavimas tapo itin sudėtingas. Raktų pririšimui būtina gamintojo lygio kompiuterinė diagnostika ar pagal VIN kodą užsakytas raktas. Tuo tarpu, mechaninis avarinis raktas yra nesunkiai kopijuojamas raktų gamybos staklėmis. G serijos automobiliai neretai buvo komplektuojami ir su liečiamo ekrano išmaniu raktu. Šis raktas suteikia begalę patogių funkcijų, tačiau, turi būti nešiojamas atsargiai, kadangi jo ekranas, kaip ir telefono, gali skilti ar nustoti veikti.

Ką daryti kai BMW raktai pamesti?

BMW raktai yra lengviau pagaminami, kuomet yra bent vienas veikiantis originalas. Pametus visus raktus, būtina avariniu būdu atrakiniti automobilį visrakčiais, pagaminti mechaninį raktą pagal spyną ir pagal kompiuterinius modelius paruošti imobilaizerio čipą, o naujasniems modeliams ir pultelius.

BMW raktų programavimas pagal nuimtus kompiuterinius modulius, turi būti atliekamas itin atsargiai, kad jų nesugadinti. Netinkamai atlikus procedūra, juos galima sugadinti, kas prives prie didelių nuostolių.

Jeigu jūsų BMW ar kitos markės mašinai reikalingi atsarginiai rakteliai ar visi buvo pamesti – BMW raktų gamyba – čia rasite itin kokybiškus specialistus siūlančius konkurencingas kainas. Tais atvejais, kuomet esamas BMW raktas neveikia arba yra mechaniškai pažeistas, ten taip pat galima užsakyti šio rakto remontą, taip sutaupant išsaugant esamą raktą.

Taip pat skaitykite