Tarptautinių tyrimų vertinimu, „Vytautas“ – millenials kartos vanduo

Vytautas-2

Lietuvoje atlikus naujausią „Best Buy Award“ tyrimą, gazuotas mineralinis vanduo „Vytautas“ išrinktas kaip geriausias kainos ir kokybės santykio produktas gazuoto mineralinio vandens kategorijoje. Skirtingai nuo ankstesnių tyrimų, šis buvo orientuotas išskirtinai į 18–37 m. amžiaus vartotojų kategoriją, tad „Vytautas“ gali pagrįstai vadintis Lietuvos millenials kartos vandeniu.

Millenials – tai vartotojai, kurie be perstojo naršo internete, pasitiki socialinių tinklų galingųjų, tačiau tuo pačiu – visiškai nepažįstamų žmonių rekomendacijomis, be to, nori būti lyderiais inovatoriais, o ne sekėjais. Štai šie žmonės artimiausiu metu rinkoje bus aukščiausią perkamąją galią turinti karta, todėl jos pasirinkimas yra ypač reikšmingas, vertinant bet kokio produkto perspektyvą ateityje. Džiugu, kad „Vytautas“ nusipelnė jų pasitikėjimo ir yra įvertintas kaip geriausio kainos ir kokybės santykio mineralinis vanduo“, – sako „Birštono mineraliniai vandenys“ komercijos direktorius Robertas Šnaras.

Pastarojo, išskirtinai millenials kartos, „Best Buy Award“ 2017–2018 m. tyrimo apklausa atlikta internete šių metų birželio–liepos mėnesiais, joje dalyvavo 1200 18–37 m. lietuvių. Tyrimu kasmet siekiama įvertinti vartotojų patirtį, nuomonę bei suvokimą, susijusį su tam tikrais produktų gamintojais ar paslaugų teikėjais, kurie siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje. Atsakydami į atvirus klausimus respondentai gali laisvai rinktis jiems patinkančius produktų pardavėjus ir paslaugų teikėjus. Tyrimą atlieka šveicarų organizacija ICERTIAS

Tačiau tai – toli gražu ne pirmasis „Vytauto“ įvertinimas. 2012 m. tyrimų bendrovės „GFK“ duomenimis jis pateko į mylimiausių lietuvių prekių ženklų dešimtuką, kur savo balsą jam skyrė net 35 proc. apklaustųjų – tai aukščiausias rezultatas maisto prekių ir nealkoholinių gėrimų kategorijoje. O nuo pat 2011-ųjų iki 2016 m., t. y. 6 metus iš eilės, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos organizuojamame populiariausios prekės konkurse „Vytautas“ skina laurus „vandens“ kategorijoje. Šiame konkurse nugalėtojai renkami pagal vartotojų pasirinkimą – didžiausius pardavimus. Anot R. Šnaro, tai kad „Vytautas“ savo kategorijoje nuolat nurungia kitas vietos ir užsienio gamintojų prekes, liudija apie neblėstančią pirkėjų ištikimybę kokybiškam lietuviškam produktui.

 

Taip pat skaitykite