Pirmieji mūsų žingsniai vasaros link

Sakoma, kad geri darbai nelieka nepastebėti. Birštono gimnazijos Mažieji renginių vedėjai visus mokslo metus vedė įvairius renginius ir už tai buvo apdovanoti išvyka: šių metų gegužės 24-26 dienomis aštuoniolika 1-5 klasių mokinių keliavo nuostabiu Panemunės maršrutu, aplankydami Raudondvario dvarą, Vilkiją, Seredžių, Veliuoną, Raudonę, ieškodami lobio Panemunės pilyje, klausydami šios pilies vaiduokliuko, mažojo Gelgaudų giminės palikuonio, pasakojimų. Vaikai linksmai iškylavo, sužinojo daug įdomių dalykų, pavyzdžiui, kad Veliuonoje esančio Vytauto paminklo nepavyko nugriauti net sovietmečiu, kad šio miestelio herbe yra žuvis, kad neseniai sukako 800 metų, kai pirmą kartą paminėtas Veliuonos vardas, o Seredžiaus miestelyje gimė ir iki paauglystės augo Alas Jalsonas, kuris yra viena ryškiausių Holivudo žvaigždžių. Apžiūrėjome Vilkijos kraštovaizdį nuo įspūdingos Vilkijos bažnyčios apžvalgos aikštelės, nusifotografavome su visų ugniagesių globėju Florijonu, pabėgiojome po Raudondvario dvaro parką. Vakarus leidome, nakvojome ir skaniai pusryčiavome „Miško gryčios“ sodyboje, kur su mumis labai svetingai bendravo šeimininkai Edita ir Šarūnas. Edita vaikus mokė ruošti ir  kepti švilpikus, bandas, čirvinius blynus. Šarūnas visus supažindino su linksmu aviganiu Benu bei mažuoju varniuku. Kieme žaidėme krepšinį, sūpavomės, gulėjome hamakuose, norintys maudėsi baseinėlyje, šokinėjo ant batuto. Žinoma, nepamiršome ir repetuoti, ruoštis artėjantiems renginiams.

Visą kelionę mus vežiojo labai draugiškas ir šaunus vairuotojas Tomas Abraitis. Vaikais rūpintis padėjo mokytojos padėjėja Daiva Ašmenskienė. Niekas nenorėjo išvažiuoti iš „Miško gryčios“. Visi sakėme, kad tos trys dienos – nuostabus laikas ir patirtis kartu. Žinoma, turėjome galimybę geriau vieni kitus pažinti, artimiau pabendrauti, susidraugauti dar labiau, sužinoti kažką naujo ir sutikti puikių žmonių. Šauniai pradėjome artėjantį vasaros sezoną, o dabar visų lauksime abiturientų Paskutinio skambučio šventėje.