[kvitrina.tv] RINKIMAI 2015. Birštonas. III d.

Taip pat skaitykite

3 komentarai

  1. Rimvidas Skorupskis

    Kadangi pakankamai gerai žinau istorijos pradžią ir galiu sau leisti pasirašyti ( kiti “dėl šventos ramybės” Birštone nelabai drįsta),šiek tiek pakomentuosiu…
    Smagu,pasirodo mūsų 2014.04.25 pristatyta Birštono savivaldybės taryboje pilietinė iniciatyva skinasi kelią!
    Dar smagiau būtų girdėti pretendentų chorą – „Taip,Birštonui pirmiausiai reikia pėsčiųjų ir dviratininkų tilto!”.
    Tačiau kol kas 1 už,1 prieš,1 susilaikęs…
    Susilaikęs – suprantu,gal reikia pagalvoti …
    Tačiau kodėl 1 taip prieš ?
    Matyt todėl,kad “kas čia bus,jei kiekvienas pradės siūlyti visokius tiltus”…
    Taigi tvarka turi būti!:)
    Bet turi būti atsiklausiama ir gyventojų nuomonės,taigi a la demokratija?
    O nuomonė (pvz.) tokia:
    https://www.facebook.com/birstonotiltas – mėgsta 802.
    https://www.facebook.com/nijole.dirginciene.birstonas/timeline – mėgsta 372
    Apie kitus mėgiamus/nemėgiamus tikslių duomenų nerasta.
    Taigi,jei šiandien klausti gyventojų – nuomonė aiški,“už“.
    Manau ji ir nepasikeis,nes argumentų už pėsčiųjų/dviratininkų tiltą Birštone daugiau nei pakanka…
    Labai stebiuosi, kodėl Birštone iki šiol nėra pėsčiųjų/dviratininkų tilto, nemažai domiuosi ir sulaukiu daugybės pritariančių šiai idėjai ,todėl argumentų galiu pažerti daug. Bet taupysime vietą ir laiką…
    Taip,žinoma,būtina ir specialistų nuomonė (NEPRIKLAUSOMŲ! ),nes mes pristatome, atgaiviname tik idėją,kuri kažkam kažkodėl atrodo labai neparanki…
    Kodėl medinis?Todėl,kad jis gali būti pats ilgiausias medinis tiltas Europoje!
    Įsiklausykite – „Ilgiausias medinis tiltas karališkiausiame kurorte Europoje !”
    Skamba?:)
    Tai jums ne ,kaip ten…reikia pasukti galvą…aaa! “Tavo istorijos harmonija…“.
    Nepatinka medinis – statykime metalinį,betoninį,pontoninį,poroloninį,popierinį ir t.t.Tarp kitko,pripučiamo tilto idėja – http://www.easytravel.lt/akcija/Idomios-pramogos-Paryziuje-pripuciamas-tiltas-per-Senos-upe
    Kritikai,įsižiūrėkite – siūlomas medinis su betoniniu pagrindu,o toliau jau konstruktoriai nuspręstų…
    Kitas argumentas – parodykite man automobilį,kuris tik 15 proc.brangesnis už dviratį ( kalbu apie ekonominę klasę)…
    Taigi, gal nereikėtų nutaisius „eksperto“ facebuko kalbėti apie procentus…
    Apie Birštono plėtra – kažkas iš pretendentų minėjo,kad 7 metus kovojo su mišku/miškininkais dėl slidinėjimo kalno…Tuo tarpu kairiajame Nemuno krante Birštone – praktiškai ištisas miškas… Kiek dešimtmečių prireiks plėtrai?
    Mums nėra skirtumo,kokios spalvos,tikybos ar orientacijos statytojai – svarbu būtų Birštone pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas patogiausioje tam vietoje per Nemuną – tiesiai iš J.Basanavičiaus aikštės!
    O sportuojantiems automobiliu – galima į Birštoną ir per Prienus…

  2. Birstono tiltui

    Apie Klaipėdos viaduką:

    „Kai 2010 metais, demontavus senąjį viaduką, už 12,4 mln. litų buvo pastatytas ir atidarytas modernus, itin patogus naujasis tiltas, klaipėdiečiai apsidžiaugė. “

    „Jo išlaikymas tikriausiai nė nekainuotų 100 tūkst. litų. “ per metus.

    Šaltinis: http://lzinios.lt/lzinios/Lietuvoje/klaipeda-tampa-tiltu-ikaite/188848
    © Lietuvos žinios

    Po 4 metų eksploatavimo, jau reikalingas remontas:

    „Nustatyta, kad šiandien jau reikia atlikti tilto dangos remontą, kuris kartu su metinėmis jo eksploatacijos išlaidomis savivaldybei atsieitų apie 195 tūkst. litų“ (ve.lt)

    Tiltų ir viadukų gyvavimo trukmė priklausomai nuo panaudotų medžiagų yra maždaug tokia: gelžbetonio – 80 metų, plieninių – 50 metų, medinių – 20 metų.

    Prašom!

    P. S. Apie medinį tiltą Alytuje:
    „Ketvirtas tiltas Alytuje sujungs kurortinę miesto dalį ir piliakalnį. Jis turi iškilti per dvejus metus. Tilto sąmatinė vertė – 30 mln. litų, didžioji dalis sumos – Europos Sąjungos lėšos.“

    Pėsčiųjų ir dviračių tilto ilgis bus 260 metrų, aukštis – per 30 metrų. Statinį sudarys metalinės konstrukcijos, o jis stovės ant keturių atramų (dviejų krantuose ir dviejų vandenyje), didžiausias tarpatraminis atstumas – 93 metrai. Tiltas turėtų būti baigtas 2015 metais, taigi alytiškiams belieka tikėtis, kad niekas nesukliudys darbus atlikti laiku.

    http://www.delfi.lt/verslas/transportas/per-nemuna-naujas-tiltas.d?id=61829535

  3. https://www.facebook.com/birstonotiltas

    P.Nijole,sakote,kažkas apgaudinėja žmones Birštone?
    Skambinkite 911 !!!
    Tik nesakykite pavardės,gali supainioti…:)

    Buvo smalsu išgirsti nuomones apie pėsčiųjų tiltą – vienas už,kitas prieš,trečias – nesusivokęs…
    Kad būtų lengviau susivokti,trumpa informacija apie medinių konstrukcijų tiltų kainas:

    1. Klaipėdos viadukas (ilgis ~225m): orientacinė kaina ~1,5 mln.Lt+PVM:
    a. Pateiktoje kainoje numatyta: viaduko klijuotos medienos laikančių konstrukcijų ir vientisos medienos pakloto gamyba ir pristatymas į objektą
    b. Pateiktoje kainoje nenumatyta: medinių konstrukcijų sandūrų mazgams ir bendrai visam projektui reikiami metalai; medinių konstrukcijų montavimas.
    2. Kėdainių viadukas (ilgis ~50m): orientacinė kaina ~300.000,- Lt+PVM:
    a. Pateiktoje kainoje numatyta: viaduko klijuotos medienos laikančių konstrukcijų ir jų tvirtinimui reikiamų metalo detalių gamyba ir pristatymas į objektą
    b. Pateiktoje kainoje nenumatyta: viaduko paklotas ir montavimo darbai.

    Kėdainių Vaivorykštės tiltas – arkinis pėsčiųjų tiltas per Nevėžį Kėdainiuose. Tiltas jungia miesto centrą su kairiajame Nevėžio krante esančia miesto dalimi, kurioje yra didžiausios Kėdainių kapinės.75 metrų ilgio ir 3,2 metrų pločio tiltas kartu su 800 metrų pėsčiųjų taku.Prasidėjus tilto statyboms iš savivaldybės biudžeto buvo skirta apie 2,27 mln. litų, o įpusėjus darbams paaiškėjo, kad dėl projektuotojų klaidų ir neteisingai numatytos objekto sąmatos, pritrūkta virš 280 tūkst. litų. Trūkstamus pinigus rajono taryba atriekė iš savivaldybės biudžeto.

    Apie automobilių tiltų kainas :

    Kaunas – „Panemunės tilto statybos bendra sutarties kaina siekia 102,95 mln.Iš Kelių priežiūros ir plėtros finansavimo programos planuojam gauti 70 mln.Lt,o likę reikalingi statybai beveik 33 mln.Lt turėtų būti skirti iš Kauno miesto savivaldybės biudžeto“

    Taigi,kad Birštonas (gyventojų 2011 m. – 2 554 ) bando lygintis su Druskininkais( gyventojų 2011 m. – 14 764 ),girdėjome…
    Bet kad savo svarba ir geografine padėtimi perspjautų Kauną ( gyventojų 2015 m. -301 296 ),dar neteko girdėti …
    Gal nereikia šokti virš bambos,jau dabar Birštono biudžeto skolos bemaž 10 milijonų litų,iš kur dar imtume automobilių tilto statybai „niolika“ milijonų ?

    O kur dar gondolos už 13 milijonų…

    Na,jei jums pavyktų,tebūnie Birštone ir gondolos,ir automobilių tiltas,ir multifunkcinis centras ir dar bala žino kas !
    Bet gal geriau pradėti nuo pėsčiųjų tilto,nes šiemet ko gero per Nemuną vėl net kelto nebus (tiesa,jau gali pavykti ir perbrįsti…),teks važiuoti per Prienus?

    Taigi,skambinkime 911, kažkas kažką Birštone apgaudinėja ?!!! 🙂