kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

„Vytautas“ gėdingai krito Utenoje

IGP9549
kvitrina.com

Balandžio 16 d. Prienų-Birštono „Vytautas“ žaidė „Tete-a-Tete Casino LKL“ čempionato rungtynes su Utenos „Juventus“ komanda. Deja, įgyvendinti savo tikslą – užsitikrinti po šių rungtynių trečiąją vietą reguliariajame čempionate – Virginijaus Šeškaus auklėtiniams nepavyko, nes jie buvo gėdingai „sumušti“. Jau pirmajame kėlinyje „Vytautas“ buvo „sumuštas“ (22:8). Ir nors  antrajame kėlinyje buvo atsigavimo ženklų (37:27), trečiasis palaidojo bet kokias galimybes laimėti.
Rungtynės buvo pralaimėtos gėdingai rezultatu 61:88.

Bedantė pradžia

Tai kas vyko pirmajame kėlinyje ir kaip atrodė „Vytautas“, sunku netgi aprašyti. Per 7 min. Prienų-Birštono komanda sugebėjo įmesti tik 2 taškus, o aikštelės šeimininkai murkdė Virginijaus Šeškaus kariauną taškų lietuje. Kėliniui įpusėjus komandas skyrė 11 taškų (13:2). Dar po trijų minučių „Vytauto“ taškų deficitas šoktelėjo iki 17 taškų (19:2) ir tik tada Domantas Šeškus nutraukė komandos taškų badą (19:4). Bet kamuolys toliau nenoriai krito į aikštelės šeimininkų krepšį, nors „Vytauto“ žaidimas jau nebuvo toks beviltiškas. Kėlinio pabaigoje Vytautas Šulskis baudos metimais ir dvitaškiu sumažino atsilikimą iki 14 taškų (22:8).

Po dar vieno stipraus smūgio – atsigavimo ženklai

Antrojo kėlinio pradžia nieko gero nežadėjo. Praėjus tik dviem kėlinio minutėm „Vytauto“ taškų deficitas padidėjo iki 21 taško (29:8). Ir tada „Vytautas“ atsispyrė nuo dugno ir pradėjo mažinti skirtumą. Dainius Šalenga ir Tauras Jogėla pataikė po tritaškį ir atsilikimas sumažėjo iki 11 taškų (32:21). Dar vienas Tauro Jogėlos dvitaškis padėjo sumažinti skirtumą iki 9 taškų (32:23). Deja, užsikabinti už sėkmės Prienų-Birštono komandai nepavyko. Antrasis kėlinys buvo laimėtas ir po dviejų kėlinių komandas skyrė 10 taškų (37:27).

Pirmojo kėlinio košmaras grįžo su trenksmu

Pertrauka nepadėjo „Vytauto“ komandai nusiraminti ir deramai pasipriešinti aikštelės šeimininkams. Į „Vytauto“ dvitaškius „Juventus“ atsakydavo tritaškiais ir didino savo pranašumą lyg greitasis traukinys. Kėliniui įpusėjus „Juventus“ įgijo 19 taškų persvarą (57:38). Antroje jo pusėje „Vytauto“ pažeminimas vyko toliau. Į Laimono Kisieliaus pelnytus 4 taškus aikštelės šeimininkai atsakė 15 ir po trijų kėlinių jau turėjo 30 taškų pranašumą (72:42).

Kankinosi abi komandos

Kai tik „Vytautas“ šiek tiek sumažino skirtumą (74:47), „Juventus“ strategas iškart paėmė minutės pertraukėlę. Tiesa, per šį kėlinį nieko ypatingo neįvyko. Aikštelėje kovos nebuvo, nes buvo aišku, kas laimės (88:61).
Utenos komanda neleido „Vytautui“ prieš du turus iki reguliariojo čempionato pabaigos užsitikrinti trečiosios vietos, o pati priartėjo prie šio tikslo.

One thought on “„Vytautas“ gėdingai krito Utenoje”

Comments are closed.

Susijusios naujienos

ES investicijos Prienų rajone: pokyčiai, kuriuos jaučia kiekvienas gyventojas

2021–2027 m. Europos Sąjungos (ES) fondų investicijos pasiekia ir Prienų rajoną. Iki 2029 m. pabaigos planuojama panaudoti apie 22,27 mln. eurų. Kalbamės su Prienų rajono savivaldybės meru Alvydu Vaicekausku apie tai, kaip ES investicijos keičia rajoną. – Kokias galimybes Prienams atveria bendradarbiavimas su Kauno regiono savivaldybėmis įgyvendinant funkcinės zonos strategiją? A. V.:Tai naujas požiūris į […]

Skaityti daugiau

Vizitai pas gydytojus: kaip nebijoti ir užsiregistruoti

Vizitas pas gydytoją dažnai sukelia nerimą. Nežinomybė, baimė sužinoti blogas naujienas ar ankstesnės nemalonios patirtys gali priversti atidėlioti apsilankymą. Tačiau reguliarūs vizitai yra labai svarbūs – jie leidžia laiku pastebėti sveikatos problemas, užkirsti kelią ligoms ir gauti patikimus patarimus dėl gyvenimo būdo, mitybos ar fizinio aktyvumo. Kodėl vizitas pas gydytoją nėra baisus Daugelis žmonių mano, […]

Skaityti daugiau

Kaip maišeliai su logotipu stiprina prekės ženklą?

Maišeliai su logotipu šiandien atrodo kaip paprastas, žemiškas sprendimas, tačiau būtent tai ir yra jų jėga. Kai beveik kiekviena įmonė stengiasi išsiskirti socialiniuose tinkluose, reklamos kampanijose ar skaitmeninėje erdvėje, fizinis, kasdien matomas objektas tampa retenybe, kuri paliekama žmogaus rankose, automobilyje, spintoje ar kabinete. Ši nuolatinė, natūrali sąveika su prekės ženklu sukuria ryšį, kurio negali suteikti […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: