Verslo  pusryčiai sanatorijoje „Versmė“: aukšto lygio priėmimas, ateities naujienos ir skambi frazė – „Birštonas – nesezoninis kurortas“


Vacys Staknys

Balandžio 30 d. sanatorijos „Versmė“ „Grožio sode“ vyko tradiciniai Verslo pusryčiai. Tiesa, šiais metais Birštono merė su komanda nutarė bendrauti su smulkiaisiais ir stambiaisiais verslo subjektais atskirai. Pasak savivaldybės atstovų, tai padaryta sąmoningai, nes šių verslo grupių interesai ir situacija skirtinga. Todėl tądien susirinko sanatorijų „Versmė“, „Tulpė“, „Eglės sanatorija“ ir „Royal SPA Residence“ viešbučio vadovai bei savivaldybės merė Nijolė Dirginčienė su savo komanda.
Reikia pripažinti, jog sanatorija „Versmė“ surengė aukšto lygio priėmimą. Svečiai buvo pasitikti išradingai, pusryčių pateikimas ir maisto kokybė puikūs. O espresso kava buvo nepriekaištingo skonio kaip ir pats pateikimas. 

Kaip įprasta, savivaldybės atstovai pristatė ateities planus, kaip kurortas keisis įgyvendinus numatytus verslo ir savivaldybės projektus. Pagrindiniai akcentai buvo sudėlioti pėsčiųjų ir dviračių tiltui, statomiems pastatams prie J. Basanavičiaus aikštės ir priešais Kurhauzą, taip pat senamiesčio gatvių rekonstrukcijai. Atkreiptas dėmesys, jog daugėja norinčių teikti vandens transporto paslaugas, todėl padidėjo prieplaukų paklausa. Savivaldybė reglamentuoja jų įrengimą, todėl bet kas ir bet kur jų statyti negali.

Buvo suteikta informacija, jog pabrango atliekų tvarkymo paslaugos. Kartu buvo pažymėta, jog rūšiavimas gerėja ir tokia tendencija leidžia mažinti išlaidas už atliekų tvarkymą ir išvežimą.
Apžvelgta kurorto lankymo statistika, kurortinės rinkliavos panaudojimo sritys. Deja, sanatorijų apkrovimas dar nepasiekė prieškovidinio laikotarpio, bet yra ir teigiamų tendencijų. Štai, padaugėjo svečių iš Latvijos, dėl objektyvių priežasčių sumažėjo turistų iš Izraelio.

Pagrindinis akcentas buvo skirtas Lenkijos rinkai. Nors kol kas situacija nelabai džiugina, buvo išsakyta mintis, jog su kaimynų rinka dirbti būtina.
Diskusijos metu nuskambėjo skambi frazė, jog Birštonas jau seniai nesezoninis kurortas ir akcentuoti metų laikų nereikia. Tai sanatorijų verdiktas, bet susitikime su smulkaus verslo atstovais būtent sezoniškumas buvo įvardijamas kaip viena iš didžiausių problemų. 

Buvo pristatyti ir renginiai, kurie, anot savivaldybės atstovų, didina kurorto patrauklumą. Diskusijų šiuo klausimų nebuvo, bet reikia prisiminti susitikimą su smulkaus verslo atstovais, kuriame buvo akcentuota, jog kurortui reikia organizuoti daugiau masinių, bet išskirtinių renginių, kad pritrauktų turistus iš visos Lietuvos. Paprastai tariant, kurti savo išskirtinį įvaizdį.
Verslo pusryčiai, anot sanatorijų vadovų, padeda geriau vieni kitus suprasti ir prognozuoti savo veiklą bei investicijas. Iš savo pusės savivaldybės atstovai pastebėjo, jog kurortas bendromis pastangomis tampa vis patrauklesnis turistams, o vykdomi ir numatomi projektai suteiks dar daugiau galimybių plėstis verslams. 

Taip pat skaitykite