Stilinga ir praktiška – mūsų galanterijos asortimentas pritaikytas jūsų kasdieniui gyvenimui

58. Stilinga ir praktiška mūsų galanterijos asortimentas pritaikytas jūsų kasdieniui gyvenimui.

Gera galanterija visų pirma galima vadinti parduotuvę, kuri turi platų asortimentą. Tačiau, tai nėra vienintelis svarbus veiksnys. Šiuo metu vartotojai reikalauja daug daugiau nei prieš keletą metų, ką galanterija turi atitikti. Priešingu atveju tai bus tik viena iš daugybės parduotuvių, kurios pirkėjai ilgai neprisimins. Kalbame čia ne tik apie stacionarias parduotuves, bet ypač internetines, kur konkurencija gana didelė. Todėl žemiau pateikiame išsamią informaciją, kaip dažniausiai galite atpažinti geros kokybės galanterijos parduotuvę.

Platus asortimentas

Tai viena iš svarbiausių sąlygų, kurią turi atitikti kiekviena galanterija, ieškanti kliento. Siauras asortimentas ir atsargų trūkumas gali būti suvokiami kaip nepasidomėjimas klientu ir jo poreikiais. Parduotuvės, kurios savo pasiūloje pasižymi siauru prekių asortimentu, niekada nepritrauks daug klientų. Tai tikrai neskatina jų sugrįžti ir ateityje naudotis jų paslaugomis.

Kokybė

Parduodami produktai turi būti geros kokybės. Dėl to klientas bus tikras, kad pirkdamas daiktą pinigų neišmetė. Tai savo ruožtu padidins tikimybę, kad klientas ateityje vėl naudosis parduotuvės paslaugomis. Todėl geriausios galanterijos parduotuvės yra tos, kuriose, be aukščiausios kokybės prekių, siūlomos ir prekės šiek tiek palankesnėmis kainomis. Toks parduotuvės požiūris rodo aukštą pagarbą klientui. Labai dažnai kokybė eina koja kojon su patirtimi, kuri dažnai įgyjama bėgant metams. Štai kodėl verta atkreipti dėmesį į tai, kiek laiko tam tikra galanterija yra rinkoje.

Profesionalus aptarnavimas

Šiuo metu klientai yra reiklūs ir tikisi, kad pardavėjai bus savo srities žinovai. Todėl pardavėjas turėtų ne tik tiksliai žinoti, kokių prekių yra sandėlyje, o jei jų nėra – turėti galimybę pasiūlyti panašią prekę. Klientas turėtų žinoti, kad pardavėjas jam padės – net jei jis pats dar nežino, ko ieško. Labai svarbus ir draugiškas aptarnavimas.

Patrauklios kainos ir akcijos

Nepaneigsi, kaip taisyklė, klientai dažnai renkasi ten, kur pigiau… Tačiau ne kiekvienas pirkėjas žino, kad „pigu“ ne visada reiškia „gerą kokybę“. Pardavėjui, kuris negali sau leisti kainų akcijų dėl didmeninių kainų, tai reiškia mažesnį susidomėjimą. Tačiau jis visada gali bandyti pritraukti klientų per „nemokamą pristatymą“, „lojalumo programas“ ir pan. Kliento požiūriu gera galanterija yra ta, kuri siūlo prieinamas kainas.

Taip pat skaitykite