
Šį pavasarį, balandžio 29-ąją, Stakliškių vidurinės mokyklos mokiniai ir mokytojai dalyvavo projekte „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra“ (II etapas). Buvo kuriamas mokomasis filmas „Kaip vertinti ugdymo procese?“. Labiausiai šios dienos laukė 4, 6, 9 ir 11 klasių mokiniai, kurie tądien tapo aktoriais. Įvairių dalykų kabinetai pavirto filmavimo aikštelėmis, kuriose buvo montuojamas bei įgarsinamas filmas.
Dailės mokytoja Lina Andriukevičienė vedė pamoką 6-oje klasėje. Pamokos tema – „Miesto perspektyva“. Mokiniai atviravo, kad piešti, kai tave stebi kameros, buvo sunku, jie negalėjo susikaupti, tačiau buvo įdomu. Kad ir nelengva naujoji patirtis buvo, jie labai džiaugėsi, kad galėjo filmuotis, ir laukia, kada galės pamatyti save ekrane. Šeštos klasės mokinė sakė, kad ši diena jai įsimintina, nes būti aktore dar niekada neteko. Šią dieną ir patirtus jausmus ji prisimins labai ilgai.
4 klasės mokiniai su mokytoja Dale Stankevičiene buvo filmuojami lietuvių kalbos pamokos „Skaitau, rašau, pagalbos neprašau“ metu. Mokiniai dirbo grupėse, o po kiekvienos veiklos įsivertindavo savo darbą, baigdavo „saldžiąja“ refleksija, paimdami tiek saldainių, kiek manė esantys verti. „Balandžio 29 d. Stakliškėse „šmirinėjo“ filmavimo komanda. Ne šiaip sau – jie rinko medžiagą filmukui. Man labai patiko bent šiek įsijausti į aktoriaus vaidmenį“, – kalbėjo ketvirtokė Jovita.
Devintokams taip pat patiko dirbti su profesionalais, sužinoti, kas ir kaip vyksta filmavimo metu. Mokiniai sako, kad ši nauja patirtis paliko didelį įspūdį. „Mūsų mokyklą aplankė filmavimo komanda. Su jais labai linksmai praleidome laiką, nors ir šiek tiek teko paplušėti. Šią patirtį dar ilgai nešiosiuos savo širdutėj. Ačiū Jums“, – įspūdžiais dalinosi 9 klasės mokinė Justina. Na, o Gitana, tapusi pagrindine aktore, atviravo, kad „galbūt niekada daugiau neteks filmuotis. Todėl labai džiaugiuosi, kad išdrįsau tai padaryti – prieš kameras padeklamuoti eilėraštį“. Džiaugėsi ir mokytoja Sidona Paltanavičiūtė: „Ypač malonu matyti mokinius gerai nusiteikusius ir susidomėjusius vykdoma veikla“.
Kūno kultūros pamoka, vedama mokytojo Marijaus Makštučio, taip pat virto filmavimo aikštele. Mokiniams buvo keista, bet kartu ir įdomu: režisierius, operatorius, prodiuseris aiškinosi, tikslinosi veiklas, kurias mokiniai vykdė. Vienuoliktokai sakė, kad net neįtarė, kiek daug pastangų reikia, jei nori nufilmuoti trumputį filmą.
Džiugu, kad projektinėje veikloje dalyvavo ir kai kurie tėveliai, kurie mielai sutiko filmavimo grupę priimti ne tik namuose, bet ir į savo darbovietėse. Vaikai, apibendrindami šią dieną, pasakė tik vieną projekto trūkumą – jis galėtų tęstis ilgiau.