
Jau ne pirmą sezoną įnoringa žiema pridaro rūpesčių Birštono slidinėjimo trasos prižiūrėtojams. Dėl oro sąlygų ji dažnokai būna neprieinama lankytojams, o eksploatavimas – nuostolingas, nes, pagal darbo saugos reikalavimus, padidintos rizikos objektuose privalo dirbti tiek aptarnaujančio personalo, kad būtų užtikrintas trasos naudotojų saugumas.
Birštono savivaldybės mero pavaduotojas Juozas Aleksandravičius naujienų portalui kvitrina.com paaiškino, jog slidinėjimo trasos atsiradimas Birštone buvo pirmiausiai susietas su noru sumažinti kurorto sezoniškumą, nors buvo nemažai skeptikų, kurie netikėjo šios pramogos reikalingumu.
Pasak mero pavaduotojo, dabar ir kiti kurortai įrengė slidinėjimo trasas, ir už žymiai didesnes investicijas. J. Aleksandravičius prisiminė, jog kurorto slidinėjimo trasą buvo pradėta rengti norvegų pagalba. Deja, šiandien dėl Vyriausybės ir kitų institucijų nesusikalbėjimo sustojo slidinėjimo kalno plėtra, nors yra paruoštas ir detalusis planas (kalne išaugo pavieniai medžiai ir žemėlapiuose atsirado žymė „miškas“).
Mero pavaduotojas pripažino, jog tam, kad slidinėjimo trasą perduoti privačiam operatoriui, reikia jos galimybes praplėsti – įrengti dar vieną ilgesnę nusileidimo trasą, įrengti poilsio ir prekybos vietas. Anot J. Aleksandravičiaus, yra vilties, kad šis unikalus kurorto kampelis su laiku taps dar patrauklesnis.
Birštono miesto tvarkymo tarnybos direktorius Algirdas Kederys patvirtino, jog šiemet slidinėjimo trasos išlaikymas yra nuostolingas. Pasak slidinėjimo trasą prižiūrinčios bendrovės vadovo, jei atsirastų privatus operatorius, kuris norėtų perimti visą ūkį ir turėtų atitinkamus leidimus tokiai veiklai vykdyti, tai su malonumu objektas būtų jam perleistas.
Į klausimą apie darbuotojų, kurie aptarnauja slidinėjimo trasą ir vykdo slidinėtojų priežiūrą, etatus A. Kederys atsakė, jog etatų skaičius yra toks, kiek numatyta pagal tokio objekto priežiūros saugos reikalavimus.
Birštone ne vienerius metus kalbama, jog tokį objektą, kaip slidinėjimo trasa turi eksploatuoti ne savivaldybės įmonė, o privati bendrovė. Pasak A. Kederio, slidinėjimo trasa tikrai yra ne pelno siekiantis objektas. Kiti tvirtina, jog slidinėtojų yra nedaug, nes per brangūs pakėlimo įkainiai. Mero pavaduotojas J. Aleksandravičius tvirtino, kad slidinėjimo trasa yra įrengta kalne, kuriame eina pagrindinė vandentiekio trasa, todėl slidinėjimo trasos pralaidumas šiek tiek ribojamas.
Jonas Kavaliauskas
susidaro toks vaizdelis,kad miesto tvarkimo tarnyba stengiasi tyliai ,ramiai atsikratyti slidinejimo trasos-dirbtinai darydama nuostolius-slidinejimo sezonas tikrai buvo ilgas ir palankus.kyla tik toks klausimas,koks privatus savizudis investuotojas gali perimti trasa,jei Kaunas ruosiasi atsidaryti savo trasa? butu puiku jei miesto valdzia sugebetu pritraukti kaunieciu pinigus ir stipriai isvystyti trasa,nes silpnu traseliu prigaminimas neduos naudos nei Birstonui,nei Kaunui.taigi sekmes darbuose
taip,trasa neidomi nei slidinetojamas,nei slidziu nuomotojams
labai prastas slidziu nuomos darbas
priezastys,kodel siandien Anyksciuose 3 keltuvai veikia pilnu pajegumu,o Bir
stono slidinejimo trasoj nei vieno slidinetojo-trasa yra nekonkurencinga:
1.Nesugebejimas laiku pradeti slidinejimo sezona
2.netinkamas keltuvo greitis ir darbo laikas
3.keltuvo kaina per daug auksta ir nekonkurencinga su kitomis trasomis