kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

Šiuolaikiški mokymo(si) ir vertinimo metodai – kelias į asmeninę pažangą

a ispnaija5

Lapkričio 11–16 d. Švietimo skyriaus ir Prienų miesto mokyklų dvylikos darbuotojų komanda dalyvavo antrajame programos Erasmus+ KA2 projekto „Šiuolaikiški mokymo(si) ir vertinimo metodai – kelias į asmeninę pažangą“ partnerių susitikime Ispanijoje. Šį projektą koordinuoja Švietimo skyrius, projekto partneriai – „Žiburio“ gimnazija, „Ąžuolo“ progimnazija, „Revuonos“ pagrindinė mokykla bei Ildefonso Serrano mokykla (Ispanija), De Alijo savivaldybė ir Agrupamento De Escolas D. Sancho II mokykla (Portugalija).

a ispanija3

Susitikimas prasidėjo pristatant projekto partnerių veiklas. Ispanijos Ildefonso Serrano mokyklos komanda supažindino su matematikos mokymu taikant informacines kompiuterines technologijas ir žaidimų metodą. Turėjome galimybę ne tik pamatyti ir išgirsti jų patirtis, bet ir išbandyti mokytojų pagamintas metodines priemones – stalo matematinius žaidimus. Tokie žaidimai ne tik lavina loginį, matematinį mąstymą, įgūdžius, bet ir didina mokymosi motyvaciją. Matematikos mokytojas, dirbantis su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais, pristatė pamokose taikomas IKT priemones ir resursus, dalijosi patirtimis ir sėkmės istorijomis.

a ispanija2

Prienų komanda pristatė problemines sritis matematikos mokyme ir šiuolaikiškus mokymo(si) metodus, kuriuos matematikos mokytojai naudoja pamokose, kad individualūs mokinių mokymosi pasiekimai gerėtų. Susitikimo dalyviai pritarė, kad elektroninių vadovėlių, mokomųjų aplinkų ir programų naudojimas pateikiant naują matematikos medžiagą, IKT įrankių ir programų, tinkančių pažangos vertinimui, planavimui bei greitam grįžtamajam ryšiui gauti, pasitelkimas, sistemingas mokomosios medžiagos kartojimas, namų darbų atlikimas ir tikrinimas matematikos mokymą daro suprantamesnį, įdomesnį ir skatina mokymosi motyvaciją.

a ispanija1

Vėliau, kalbėdamiesi apie mokinių mokymosi motyvaciją ir jų rezultatus įvairiose matematikos srityse, išgryninome tobulintinas kryptis, susitarėme dėl siekiamų rezultatų ir tolesnių veiklų. Prienų miesto mokyklos, dalyvaudamos projekto veiklose, tikisi sustiprinti matematikos mokytojų dalykines kompetencijas, mokyklų tarpusavio bendradarbiavimą gerinant mokinių mokymosi pasiekimus.

Tarptautinio susitikimo dalyvia

Susijusios naujienos

Rimvydas Zailskas: „Priimti sprendimai buvo teisingi, bet pokyčiai yra“

Jonas Kavaliauskas Prienų rajono savivaldybė Mokslo ir žinių dieną pasitiko su sumažėjusiu mokyklų pavadinimų skaičiumi,  bet ne vietomis, kur gali mokytis mokiniai. Pasak Prienų rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vedėjo Rimvydo Zailsko, priimti sprendimai dėl švietimo įstaigų sujungimo, kaip parodo rezultatai, nesugriovė mūsų švietimo tinklo ir mokiniai gali lankyti mokyklas sau priimtinoje aplinkoje.  […]

Skaityti daugiau

Birštono gimnazijoje suformuotos dvi pirmokų ir viena dvyliktokų klasės

kvitrina.com Birštono gimnazijos direktorius Alvydas Urbanavičius, sveikindamas gimnazijos bendruomenę su Mokslo ir žinių diena, kvietė mokinius sėkmingai darbuotis, nes, anot jo, mokytis taip pat yra darbas. Pasak direktoriaus, smagu, kad 2025/2026 mokslo metams susiformavo dvi pirmokų klasės. Jose yra 32 vaikai. Deja, anot gimnazijos vadovo, šiais metais 12 klasę baigė 43 abiturientai, o atėjo 28. […]

Skaityti daugiau

Mokslo ir žinių diena Birštone (Fotoreportažas)

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: