kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

Sausio 13-osios „Atminimo laužas“ Pakuonyje

Sausio tryliktos dienos išvakarėse, vakare, Pakuonio parapijos parke susirinko nemažas būrys pakuoniečių, norinčių prisiminti ir paminėti prieš 25 metus vykusią mūsų krašto laisvės gynybą. Uždegtas atminimo laužas mus šildė ir tiesiogiai, ir siejosi su tuomet daug kur liepsnojusiais laužais. Tokiu būdu prisiminėme ir pagerbėme Laisvės gynėjus, tarp kurių buvo ir mūsų kraštiečių. Vienas iš jų – Eugenijus Kamarūnas – emocingai perteikė neužmirštamus tų dienų įvykius.

Skambėjo poezijos posmai, dainos, kurias atliko Pakuonio laisvalaikio salės meno mėgėjų kolektyvai.

Nors ir žiema, susirinkusieji neskubėjo skirstytis, vaišinosi karšta arbata, dalijosi prisiminimais.

 

Renata Žibienė

Susijusios naujienos

ES investicijos Prienų rajone: pokyčiai, kuriuos jaučia kiekvienas gyventojas

2021–2027 m. Europos Sąjungos (ES) fondų investicijos pasiekia ir Prienų rajoną. Iki 2029 m. pabaigos planuojama panaudoti apie 22,27 mln. eurų. Kalbamės su Prienų rajono savivaldybės meru Alvydu Vaicekausku apie tai, kaip ES investicijos keičia rajoną. – Kokias galimybes Prienams atveria bendradarbiavimas su Kauno regiono savivaldybėmis įgyvendinant funkcinės zonos strategiją? A. V.:Tai naujas požiūris į […]

Skaityti daugiau

Vizitai pas gydytojus: kaip nebijoti ir užsiregistruoti

Vizitas pas gydytoją dažnai sukelia nerimą. Nežinomybė, baimė sužinoti blogas naujienas ar ankstesnės nemalonios patirtys gali priversti atidėlioti apsilankymą. Tačiau reguliarūs vizitai yra labai svarbūs – jie leidžia laiku pastebėti sveikatos problemas, užkirsti kelią ligoms ir gauti patikimus patarimus dėl gyvenimo būdo, mitybos ar fizinio aktyvumo. Kodėl vizitas pas gydytoją nėra baisus Daugelis žmonių mano, […]

Skaityti daugiau

Kaip maišeliai su logotipu stiprina prekės ženklą?

Maišeliai su logotipu šiandien atrodo kaip paprastas, žemiškas sprendimas, tačiau būtent tai ir yra jų jėga. Kai beveik kiekviena įmonė stengiasi išsiskirti socialiniuose tinkluose, reklamos kampanijose ar skaitmeninėje erdvėje, fizinis, kasdien matomas objektas tampa retenybe, kuri paliekama žmogaus rankose, automobilyje, spintoje ar kabinete. Ši nuolatinė, natūrali sąveika su prekės ženklu sukuria ryšį, kurio negali suteikti […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: