Projekto Erasmus + ,,Įtraukianti Europa“ mokymai Prancūzijoje

IMG_4360

Gruodžio 7-11 dienomis Prancūzijoje, Bordo mieste esančioje Jean Jaures mokykloje, vyko trečioji tarptautinio Erasmus + projekto ,,Įtraukianti Europa “mokymų sesija. Joje dalyvavo Italijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Rumunijos, Turkijos ir Portugalijos mokytojai. Jiezno gimnazijai atstovavo direktorės pavaduotoja D. Bajorienė, projekto koordinatorė J. Bartusevičienė, mokytojos N. Bisikirskienė, R. Bubnienė, R. Kandrotienė.

Per šiuos mokymus prancūzų kolegoms pristatę projektą ,,Mokykla imigrantams“ kalbėjome apie sunkumus, su kuriais susiduria imigrantų vaikai, ir būdus tiems sunkumams išspręsti. Susitikome su Bordo miesto valdžios atstovais, mokyklos mokytojais, mokiniais, stebėjome pamokas, klausėmės kolegų paskaitų, džiaugėmės originaliu moksleivių koncertu.

Projekto ,,Įtraukianti Europa“ vienas iš tikslų – moksleivių, turinčių mokymosi sunkumų, sėkmingas įsitraukimas į ugdymo procesą. Taigi projekto dalyviams buvo labai įdomu sužinoti, kaip tai vyksta Prancūzijoje. Labai nustebome, kai pamatėme, kad mokykla turi didžiules erdves mokyti spec. poreikių turinčius moksleivius profesijos: sodininkystės, maisto gaminimo ir statybos pagrindų. Vėliau mokykloje įgytus įgūdžius moksleiviai tobulina profesinėse mokyklose ir sėkmingai įsilieja į darbo rinką.

Pasibaigus užsiėmimams turėjome galimybę apsilankyti nuostabiame Arkašono mieste prie Atlanto vandenyno, paragauti austrių bei sūrių. Taip pat lipome į aukščiausią Europoje kopą, apžiūrinėjome įžymias Bordo vietas, o lankydamiesi Saint Emillion vyno gamintojų kaime gėrėjomės nuostabia architektūra ir tvarkingais vynuogynais.

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

Projekto koordinatorė   Janina Bartusevičienė

Taip pat skaitykite