Popieriniai LAKD ir Prienų valdžios žaidimai tęsiasi, o tranzitinis sunkiasvoris transportas, kaip važiavo, taip ir važiuoja per miesto centrą

IMGP4062

Jonas Kavaliauskas

Gegužės 10 d. Prienuose prasidėjo F. Martišiaus gatvės, dalies Vytauto gatvės nuo Greimų tilto iki sankryžos su F. Martišiaus gatve, kurios sutampa su magistralinio kelio A16 atkarpa, rekonstrukcija. Kai atsirado apylankos ženklai, iškart tapo aišku, kad LAKD nuėjo lengviausiu keliu ir tranzitinį transportą, tarp jų ir sunkiasvorį, nukreipė per Prienų miesto centrą, padarydama jo gyventojus triukšmo ir spūsčių įkaitais. Prienų rajono valdžia į gyventojų skundus atsakydavo, jog Lietuvos automobilių kelių direkcija nepaisė jų raginimo nukreipti tranzitinį transportą kitais keliais.

Dabar paaiškėjo, jog tik birželio 8 d. meras A. Vaicekauskas kreipėsi į LAKD vadovus su raštu, kuriame prašė suvaldyti situaciją su tranzitiniu transportu, nes automagistralės rekonstrukcijos darbų rangovė nenumatė lėšų miesto gatvių dangos atkūrimui (!).

IMGP4064

LAKD atsakymas gautas po gero mėnesio, liepos 12 d. Jame rašoma, jog „Apylankos schemos“ (perspėjimo ženklai, kad Prienuose vyksta kelio rekonstrukcijos darbai) atsirado prie Verbyliškių žiedo, kelyje Kaunas-Alytus, prie Prienų transporto žiedo ir automagistralėje, atvažiuojant nuo Marijampolės pusės. Galima teigti, jog ženklai šiek tiek sumažino srautus, bet tranzitinis sunkiasvoris transportas, kaip važiavo per miesto centrą, taip ir važiuoja. Deja, bet savo atsakyme LAKD pateikia melagingą informaciją, jog ir anksčiau tranzitinis transportas riedėjo Prienų miesto gatvėmis. Taip, viena kita transporto priemonė pravažiuodavo Kauno, Revuonos gatvėmis, bet tik ne per miesto centrą. LAKD turėtų žinoti, kad nuo Skriaudžių pusės įvažiavimas į Prienus krovininiam transportui buvo uždraustas.

Įdomiausia tai, jog LAKD rašte nė žodžio neužsiminta, jog bus skirtos lėšos Vytauto ir Kauno gatvių dangos atkūrimui. Tai parodo, kaip valstybėje atmestinai tvarkomi reikalai. Perspėjimo ženklai apie Prienuose vykstančią kelio rekonstrukciją atsirado tik liepą, nors jie prasidėjo gegužės pradžioje. Be to, ženklai nenukreipia transporto kitais keliais, o tik informuoja, kad gali būti apsunkintas pravažiavimas.

Ir dar, po lietaus Vytauto gatvės atkarpa tarp sankryžos ir tilto virto tikru tankodromu, o tai reiškia, jog ji bus įveikiama dar lėčiau.

Prieniškiai – kantrūs žmonės, bet, jei situacija nepagerės, gal reikėtų reikalauti iš Prienų rajono valdžios pažado iš viso uždrausti per miestą tranzitinio krovininio transportą judėjimą.

Mero komentaras

Prienų rajono savivaldybės meras Alvydas Vaicekauskas susiklosčiusią situaciją vertina kritiškai, bet teigė, jog LAKD nusprendė nukreipti transportą per miesto centrą nesuderinusi su savivaldybe. Meras nemano, jog konfrontacija su Lietuvos automobilių kelių direkcija pakeis padėtį, bet gali ją pabloginti, ir Vytauto bei F. Martišiaus gatvių rekonstrukcija užsitęs. Savivaldybės vadovo teigimu, reikia pakentėti, o dėl galimų Vytauto ir Kauno gatvių asfalto dangos defektų bus kalbama po projekto užbaigimo. Savivaldybės specialistai užfiksavo gatvių būklę prieš sunkiasvorio transporto nukreipimą šia kryptimi.

 

Taip pat skaitykite

1 komentaras

  1. Adomas

    tai valdžia nežinojo, kad bus remontai? Reikėjo rašinėtis seniai, ne dabar. Geros galvos. Jie gi mieste negyvena, kenčiam mes. Ponija net gatvelę nuo mašinų sau užsidaro kaip p. Zailskai,mes prasčiokėliai pakentėsim