Pagaliau: kelio Kaunas-Prienai-Alytus rekonstrukcija įtraukta į LRV programos įgyvendinimo planą 

IMG-1699

Vacys Staknys

kvitrina.com

Prieš 20 metų atvykau gyventi į Prienus. Jau tada buvo kalbama apie kelio Kaunas-Prienai-Alytus rekonstrukciją. Buvo pristatomi projektai, o merai ir šiame krašte renkamas Seimo narys Juozas Palionis, ir vėliau Andrius Palionis, kreipėsi į Vyriausybę įtraukti minimą kelią į prioritetinių kelių, kuriems būtina rekonstrukcija, sąrašą.

Deja, keitėsi Vyriausybės, o šis klausimas taip ir likdavo nuošalyje. Ir nesvarbu, kad dėl prastos kelio būklės važiavimo greitis buvo sumažintas iki 70 km per valandą, be teisės lenkti automobilius beveik visame ruože nuo Kauno iki Prienų. Praeitos kadencijos metu buvo įsižiebusi viltis, jog bus skirtos lėšos kelio rekonstrukcijai, tačiau jos paslaptingu būdu buvo perkeltos kito projekto įgyvendinimui.

Sunku net suskaičiuoti kiek per 20 metų buvo susitikimų su Susisiekimo ministerijos ir LAKD atstovais, bet jie visada surasdavo pasiteisinimų, kodėl vienas iš labiausiai apkrautų kelių gali tvarkymo palaukti. O ką jau kalbėti apie avarijas, į kurias patekdavo net NATO kariškiai? Ir štai, pagaliau atėjo gera žinia. 15 Seimo narių ir Kauno bei Alytaus apskričių savivaldybių merų veikla šiuo klausimu bei kreipimasis  į Vyriausybę davė rezultatą.

Kovo 10 d. Vyriausybė patvirtino programos įgyvendinimo planą. Jame numatyta ir kelio Nr.130 Kaunas-Prienai-Alytus rekonstrukcija. Tiesa, per šį laikotarpį kol kas suplanuota atlikti darbus tik atkarpoje Kaunas-Prienai. Po rekonstrukcijos kelyje bus 3 juostos ( 2+1).
Anot Seimo nario Andriaus Kupčinsko, kurio rinkiminės kampanijos „vinimi“ ir buvo kelio Kaunas-Prienai-Alytus rekonstrukcija, „…tai yra gera žinia ir darbų pradžia, siekiant galų gale išspręsti nuo 1997 m. įsisenėjusią problemą, dėl kurios Kauno ir Alytaus regionų gyventojai patiria kasdienines grėsmes dėl itin nesaugaus ir vieno intensyviausių kelių tarp regionų centrų“.

Kad šis įsisenėjęs klausimas būtų pastumtas iš mirties taško reikėjo daug bendrų Seimo narių Vytauto Bako, Lauryno Kasčiūno, Andriaus Kupčinsko, Justino Urbanavičiaus, Juliaus Sabatausko, Juozo Baublio, Kazio Starkevičiaus, Zenono Streikaus, Andriaus Palionio, Lino Slušnio, Armino Lydekos, Dalios Asanavičiūtės, Orintos Leiputės, Kęstučio Mažeikos, Roberto Šarknicko, savivaldybių merų  Nerijaus Cesiulio, Alvydo Vaicekausko, Nijolės Dirginčienės, Valerijaus Makūno, Algirdo Vrubliausko, Ričardo Malinausko, Ausmos Miškinienės, Algio Kašėtos bei Kauno PPAR atstovų Zigmanto Dargevičiaus ir Linos Dužinskienės pastangų.

Pasak A. Kupčinsko, „Aišku, laukia dar daug namų darbų iki rekonstrukcijos pradžios, bet tam ir esame, kad bendromis pastangomis juos įveiktume, ypač, kai uždegta žalia šviesa“.

Vyksta vakcinavimo procesas nuo Covid-19 ligos. Kokia jūsų nuomonė šiuo klausimu?

Rezultatai

Loading ... Loading ...

Taip pat skaitykite

4 komentarai

  1. Saulius

    Projekte buvo numatytas 4 eismo juostų kelias. Tokį reiktų ir daryti, kad išspręsti problemas.

  2. Pinigu svaistymas

    Sioje atkarpoje reikalingas 4 juostu greitkelis arba automagistrale! Tas 3-is juostas po kokiu 15 m. Reiks perdaryti i automagistrale.
    Nepamirstam, kad sitas kelias pagal apkrova 6-asLietuvoje.

  3. X

    Mano žiniomis, A. Palionis buvo iš tų kur mažiausiai prisidėjo…. daugiausiai dirbo merai, ypač svarų vaidmenį atliko ir A. Kupčinskas.