Nuo gruodžio 2 d. grįžta tiesioginė jungtis traukiniu Vilnius–Kaunas

img745787

Nuo gruodžio 2 dienos atnaujinamas tiesioginis susisiekimas traukiniais tarp Vilniaus ir Kauno. Iki
gruodžio 7 d. atnaujinta 16, o nuo 8 d. – 40 reisų per dieną, leisiančių patogiai keliauti tarp dviejų
didžiųjų Lietuvos miestų.
„Su nekantrumu laukėme statybų darbų pabaigos ir džiaugiamės, kad sugrįžęs tiesioginis maršrutas
Vilnius–Kaunas ir toliau užtikrins mūsų keleiviams saugią ir patogią galimybę traukiniu iš sostinės
nukeliauti į Kauną ir atgal, o keliones ekologiška transporto priemone galės rinktis dar daugiau žmonių.
Nuoširdžiai dėkojame visiems keleiviams, kurie laukė tiesioginio maršruto traukiniu ir visos pertraukos metu
tęsė kelionę į Kauną ir atgal prie traukinio priderintais autobusais“, – sako „LG Keleiviams“ generalinis
direktorius Linas Baužys.
Patogiai keliauti tarp Vilniaus ir Kauno bus galima jau nuo pirmadienio. Iki gruodžio 7 d. šiuo maršrutu
pirmyn ir atgal traukiniai kursuos 16 kartų per dieną. Nuo gruodžio 8 d. atnaujinamas visų 40 traukinių reisų
eismas iki Kauno geležinkelio stoties.
Detali informacija apie bilietų prekybą ir tvarkaraščius galiosiančius nuo gruodžio 2 d. iki 7 d. ir bus
paskelbta lapkričio 29-ą interneto svetainėje www.traukiniobilietas.lt. Tvarkaraščiai įsigaliosiantys nuo
gruodžio 8 d. interneto svetainėje bus paskelbti ateinančios savaitės antroje pusėje.
Dėl Kaune vykdomų projekto „Rail Baltica“ europinės geležinkelio infrastruktūros įrengimo darbų traukinių
eismas tarp Palemono ir Kauno geležinkelio stočių laikinai buvo sustabdytas nuo šių metų gegužės 22 d.
Dėl šios priežasties keleiviams buvo apribotas tiesioginis susisiekimas tarp miestų centrinių geležinkelio
stočių. Iš Vilniaus Kauno kryptimi vykę keleiviai turėjo lipti Palemono geležinkelio stotyje. Tarp Palemono
ir Kauno centro maršrutams „Lietuvos geležinkelių“ grupei priklausanti keleivių vežimo bendrovė „LG
Keleiviams“ kartu su miesto savivaldybe organizavo specialius užsakomuosius reisus autobusais, kurie buvo
priderinti pagal viešojo transporto tvarkaraštį, kad keleiviai galėtų patogiai tęsti kelionę iki Kauno miesto
centro ir atgal. Visą šį laikotarpį galiojo speciali nuolaida kelionės bilietams.
Rangos darbus „Rail Baltica“ ruože tarp Kauno ir Palemono vykdė viešąjį pirkimą laimėjusi bendrovė
„Hidrostatyba“ su partneriais – „Autokausta“ ir „Leonhard Weiss OÜ“. Rangovas statybų aikštelėje užtruko
ilgiau, nei buvo įsipareigojęs. Visu šiuo laikotarpiu siekiant užtikrinti patogias keliones buvo organizuojamas
papildomas transportas ir maršrutai tarp Palemono ir Kauno geležinkelio stočių.
Minėtame ruože rangovas atliko unikalaus XIX amžiuje pastatyto Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcijos
darbus: įrengė sugretintą europinės ir plačiosios vėžės geležinkelį. Tokį techninį sprendimą tunelyje Kaunas
turi vienintelis pasaulyje.
Taip pat pastatyti 3 požeminiai tuneliai skirti automobiliams ir pėstiesiems. Tęsiant pradėtus darbus, jau
kitais metais Kauno intermodalinis terminalas bus sujungtas su „Rail Baltica“ ir taps pagrindiniu krovinių
perkrovos centru – čia bus aptarnaujami ir plačiąja, ir europine vėžėmis važiuojantys traukiniai.

„Rail Baltica“ yra didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas regione, kurio svarbiausias tikslas –
integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą.
Įgyvendinus projektą regionas turės saugią, modernią, aplinkai draugišką, elektrifikuotą europinio standarto
geležinkelio infrastruktūrą, kuri užtikrins patogų ir greitą susisiekimą tarp Baltijos šalių ir Europos sostinių
bei mažesnių regioninių miestų.

Taip pat skaitykite