
Vidmantas Venclovas
Ant Nemuno kranto gamtos apsuptyje įsikūręs „Royal SPA Residence“ viešbutis po ilgų metų prieš mėnesį atsikratė „bankrutuojančios įmonės statuso“ ir jau dėlioja darbus naujam šuoliui gerinant aptarnavimo kokybę. Pasak viešbutį valdančios bendrovės „Royal SPA Hotel“ direktoriaus Rimanto Šimkevičiaus, įmonėje prasideda naujas etapas, kuris kardinaliai skiriasi nuo buvusio. R. Šimkevičiaus teigimu, šiame etape bus stiprinama vidurinė darbuotojų grandis.
„Royal SPA Hotel“ viešbučio personalo vadovė Jurgita Šeržentienė patikslino, jog šiuo metu bendrovei reikalingi administratoriai(-ės) restorane ir SPA, virėjai(-jos), masažuotojai ir baseino gelbėtojai. Bendrovė turi galimybę aprūpinti darbuotojus gyvenamuoju plotu ir kompensuoja kuro išlaidas atvykimui į darbą. Anot R. Šimkevičiaus, naujas statusas reikalauja ir naujų sprendimų, kurie padidintų viešbučio patrauklumą, o tam būtina į aukštesnį lygį pakelti klientų aptarnavimą. Direktoriaus teigimu, darbuotojų atranka būtina. Tiesa, apie konkrečius sprendimus R. Šimkevičius nekalbėjo, bet aiškiai nubrėžė viešbučio vystymosi viziją – aukštas klientų aptarnavimo lygis ir tapti tarptautinio viešbučių tinklo dalimi.