
„Lyderių laikas 2” Neformaliosios švietimo lyderystės programos studijų 8 grupės (Prienų, Kėdainių, Kaišiadorių ir Kauno rajonų) dalyviai gegužės 28 dieną rinkosi į Prienų krašto muziejų pristatyti modulio ,,Lyderis – mokymosi vedlys“ baigiamuosius darbus, apžvelgti per pusantrų metų nueitą kelią, įvertinti ir įsivertinti pasiektus rezultatus, na ir aišku, pasidžiaugti besibaigiančiais mokslo metais ir artėjančiomis vasaros atostogomis.Projekto dėstytojai-konsultantai Aurimas ir Roma Juozaičiai, kruopščiai išanalizavę mūsų darbus ir įdėmiai išklausę pristatymus, negailėjo vertingų patarimų, kurie padėjo įgytas žinias ir patirtį susidėlioti į atitinkamas sąmonės ir pasąmonės lentynėles, dar kartą peržvelgti savo vertybinių nuostatų pamatą, mokėjimą išgirsti ir įsiklausyti, gebėjimą teikti ir priimti grįžtamąją informaciją.
Refleksijos metu paaiškėjo, kad daugumai Neformaliųjų lyderystės studijų dalyvių didžiausias šio projekto privalumas buvo galimybė dirbti komandose su įvairaus švietimo lygmens atstovais, kaip su lygiaverčiais partneriais: drauge kelti problemas, ieškoti jų sprendimo kelių, numatyti laukiamą rezultatą ir pastebėti bei pasidžiaugti pokyčiais.
Pasaulis dabar suteikia daugybę galimybių lyderystei. Mokytojo lyderio pareiga savo asmeniniu pavyzdžiu, patarimu padėti jauniems žmonėms. Jie turi apsispręsti, turi žinoti, ko nori iš gyvenimo, apie ką svajoja, o mes turime jiems pasakyti: aš tau padėsiu, tave pamokysiu pasiekti tavo svajones.
Programos dalyvė Reda Valančienė