kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

„Vytautas“ po prastai sužaisto pirmojo kėlinio bandė atsitiesti, bet gavo antausį nuo „Nevėžio“

Karolis Urba

Lapkričio 14 d. Prienų-Birštono „Vytauto“ krepšininkai  „Tete-a-Tete Casino-LKL“ čempionato rungtynėse su Kėdainių „Nevėžio“ komanda pirmajame kėlinyje nesugebėjo sustabdyti varžovų tolimos artilerijos ir, nors po didžiosios pertraukos dėjo nemažai pastangų pakreipti įvykius savo naudai, turėjo pripažinti „Nevėžio“ pranašumą (79:85).

Pirmasis kėlinys

Pirmuosius taškus rungtynėse pelnė aikštelės šeimininkai (2:0, Vytautas Šulskis), bet svečių iš Kėdainių atsakas buvo greitas ir rezultatyvus (2:6). „Vytauto“ komanda gan lengvai panaikino atsilikimą ir V. Šulskis persvėrė rezultatą savo naudai (7:6). Bet tada atsitiko tai, apie ką Virginijaus Šeškaus auklėtiniai nesapnavo blogiausiame sapne – Kėdainių komanda pataikė 7 tritaškius iš eilės ir laimėjo pirmąjį kėlinį 17 taškų skirtumu (14:31).

Antrasis kėlinys

Kėlinio pradžioje Gyčio Sirutavičiaus ir Šarūno Vasiliausko taiklūs metimai leido „Vytautui“ sumažinti skirtumą iki 14 taškų (19:33), bet svečiai atsakė tokiu pat spurtu ir padidino skirtumą iki 18 taškų (19:37). Likus iki kėlinio pabaigos 4 min. komandas skyrė 13 taškų (30:43). Deja, perimti iniciatyvos V. Šeškaus auklėtiniams nepavyko. Teisėjai kėlinio pabaigoje įžvelgė V. Šulskio veiksmuose kažkokią nepagarbą ir skyrė techninę pražangą. „Nevėžio“ krepšininkai padidino savo pranašumą iki 20 taškų (32:52), po kelių atakų iki 21 taško (33:54). Kėlinio paskutinėmis sekundėmis Vaidas Čepukaitis sumažino skirtumą iki 19 taškų (35:54).

 Trečiasis kėlinys

„Vytauto“ krepšininkai nuo pat kėlinio pradžios pradėjo tirpyti nepadorų skirtumą. Po G. Sirutavičiaus ir Š. Vasiliausko tritaškių skirtumas tarp komandų sumažėjo iki 14 taškų (46:60), po V. Šulskio dvitaškio ir dviejų taiklų baudos metimų komandas skyrė tik 8 taškai (52:60). Deja, paskutinių dviejų kėlinio minučių atkarpą „Vytauto“ krepšininkai pralaimėjo 3:8  ir po trijų kėlinių aikštelės šeimininkų deficitas siekė 13 taškų (55:68).

Ketvirtasis kėlinys

Per pirmąsias penkias kėlinio minutes „Vytauto“ krepšininkai pakilo dar į vieną šturmą su viltimi panaikinti 13 taškų deficitą. Likus iki kėlinio pabaigos 4 min. po Š. Vasiliausko trijų iš eilės pataikytų tritaškių komandas jau skyrė tik 5 taškai (70:75). Laimonas Kisielius sumažino skirtumą iki 4 taškų (72:76).
Deja, daugiau nuveikti šiose rungtynės V. Šeškaus auklėtiniams nepavyko ir „Vytautas“ patyrė trečiąjį pralaimėjimą LKL čempionate rezultatu 79:85 ((14:31, 21:23, 20:14, 24:17).

 

„Vytauto“ komandoje daugiausiai taškų pelnė Šarūnas Vasiliauskas. Jo sąskaitoje 25 taškai ir 5 rezultatyvūs perdavimai (Efektyvumas 19 balų). 18 taškų į varžovų krepšį įmetė Vytautas Šulskis (22). Vaidas Čepukaitis pelnė 15 taškų ir sugriebė 15 kamuolių (29).

 

Susijusios naujienos

ES investicijos Prienų rajone: pokyčiai, kuriuos jaučia kiekvienas gyventojas

2021–2027 m. Europos Sąjungos (ES) fondų investicijos pasiekia ir Prienų rajoną. Iki 2029 m. pabaigos planuojama panaudoti apie 22,27 mln. eurų. Kalbamės su Prienų rajono savivaldybės meru Alvydu Vaicekausku apie tai, kaip ES investicijos keičia rajoną. – Kokias galimybes Prienams atveria bendradarbiavimas su Kauno regiono savivaldybėmis įgyvendinant funkcinės zonos strategiją? A. V.:Tai naujas požiūris į […]

Skaityti daugiau

Vizitai pas gydytojus: kaip nebijoti ir užsiregistruoti

Vizitas pas gydytoją dažnai sukelia nerimą. Nežinomybė, baimė sužinoti blogas naujienas ar ankstesnės nemalonios patirtys gali priversti atidėlioti apsilankymą. Tačiau reguliarūs vizitai yra labai svarbūs – jie leidžia laiku pastebėti sveikatos problemas, užkirsti kelią ligoms ir gauti patikimus patarimus dėl gyvenimo būdo, mitybos ar fizinio aktyvumo. Kodėl vizitas pas gydytoją nėra baisus Daugelis žmonių mano, […]

Skaityti daugiau

Kaip maišeliai su logotipu stiprina prekės ženklą?

Maišeliai su logotipu šiandien atrodo kaip paprastas, žemiškas sprendimas, tačiau būtent tai ir yra jų jėga. Kai beveik kiekviena įmonė stengiasi išsiskirti socialiniuose tinkluose, reklamos kampanijose ar skaitmeninėje erdvėje, fizinis, kasdien matomas objektas tampa retenybe, kuri paliekama žmogaus rankose, automobilyje, spintoje ar kabinete. Ši nuolatinė, natūrali sąveika su prekės ženklu sukuria ryšį, kurio negali suteikti […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: