Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojai labiausiai patenkinti „Bitės“ paslaugomis

Remiantis 2011 metais atlikta kasmetine nepriklausomos tyrimų kompanijos „EPSI Baltic“ apklausa, visų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių klientai yra mažiau patenkinti jų mobiliuoju ryšiu nei praeitais metais.
Mėnesinius mokesčius mokantiems klientams didžiausi kritimai pasitenkinime buvo „Bitės“ (-3,9 taškai) ir „Tele2“ (-4,2 taškai) tinkluose, kai tuo tarpu „Omnitel“ patyre mažiausią sumažėjimą (-3 taškai). „Ežys“ sugebėjo išsaugoti stabilų rezultatą išankstinio apmokėjimo klientams, o „Pildyk“ nukrito 3 taškais. Taigi, „Ežys“ tapo trečiu geriausiu operatoriumi Lietuvoje iškart po „Bitės“ (80,1) ir „Tele2“ (79,7).
Nuo ko priklauso klientų pasitenkinimas savo mobiliojo ryšio operatoriais? Tai yra tokie aspektai kaip bendras įmonės įvaizdis, klientų lūkesčių išpildymas, produktų ir paslaugų kokybė, kokybės-kainos santykis. Sunku yra įvardinti vieną pagal visus šiuos aspektus pirmaujantį rinkoje mobiliojo ryšio operatorių. „Bitės“ ir „Ežio“ klientai yra labiau patenkinti produktų bei paslaugų kokybe, o „Tele2“ klientai mano, jog būtent kainodara yra tai, kas labiausiai tenkina juos.
Mobiliojo ryšio operatorių vertinimo skirtumai tarp verslo ir privačių klientų 2011 metais nyksta: vertinimai svyruoja nuo 72,6 („Omnitel“) iki 76,3 („Bitė“) taškų. Didžiausią teigiamą pokytį klientų pasitenkinime patyrė „Omnitel“ (+2,7 taškai). „Tele2“ klientai taip pat tapo laimingesni (+2,6) ir tik „Bitės“ abonentai yra šiek tiek mažiau patenkinti (-0,5) lyginant su praėjusiais metais.
„Bitės“ klientai geriau vertina savo operatoriaus įvaizdį ir produkto kokybę nei „Tele2“ ir „Omnitel“ klientai savo. Tuo pat metu „Tele2“ klientai mano, jog paslaugų kokybė bei kainos prieinamumas yra geriausi būtent jų operatoriaus tinkle.

Pagal EPSI Baltic“

 

BITĖS partnerio salonas Prienuose

UAB Aipek, J. Basanavičiaus g. 14, tel. (8 319) 60180

Taip pat skaitykite