Lietuviški prekės ženklai vertinami labiau nei užsienietiški

Šiais laikais, kai reklaminio triukšmo tiek daug, sunku laimėti konkurencinėje kovoje. Balandžio 25 dieną Password 2012 renginį aplankė pasaulinio lygio rinkodoros specialistai, kurie papasakojo apie būdus, kaip laimėti konkurencingoje kovoje. Alex Hunter, „Virgin“ grupės įmonės vadovas (UK), Jeremy Stern, dirbęs su „Coca- Cola“, „Unilever“, „Tesco“, Mike Berry, skaitmeninės rinkodaros mokytojas ir konsultantas (UK).

Specialistai pasakojo apie sėkmingiausias kompanijas, apie jų grąžą. Didelis dėmesys buvo skirtas klausimui – kaip įvertinti investicijų grąžą.

Alex Hunter teigimu, turint dideles investicijas, bet neturint geros prekės arba idėjos, investicijos grąžos gali išvis nebūti, bet jeigu prekė yra tobula, ji sulauks sėkmės. Pusę valandos jis drąsino visus nestovėti vietoje, o judėti ir nebijoti nesėkmių, priešingai, džiaugtis jomis, nes, anot Hunter, jos tik sustiprina ir paruošia sėkmei.

Renginio metu buvo įteikti Metų prekės ženklo apdovanojimai. Nors buvo vertinami ir užsienio prekės ženklai, pirmąsias vietas užėmė tik lietuviški.. Tai rodo, kad lietuviai myli savo šalies “brand‘us”. Pagrindinį prizą pelnė AB „Vilniaus pergalė“ saldumynų ženklas „Pergalė“. Dar apdovanoti sėkmingiausi produktai, greitai vartojamų produktų rinkoje pristatyti 2011 m. Prizus dalino ir prekinius ženklus vertino kompetetinga komisija, o Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimą atliko bendrovė „AC Nielsen Baltics”.

Aleksandras Chudinskij

 

Taip pat skaitykite