Jonas Kavaliauskas
kvitrina.com
Jau beveik mėnesį bendrovė „Kauno tiltai“ LAKD užsakymu remontuoja Prienuose Greimų tiltą per Nemuną. Eismas per tiltą reguliuojamas šviesoforu. Ir, savaime suprantama, abiejose tilto pusėse susidaro spūstys. Neretai priverstinis poilsis trunka valandą ir net ilgesnį laiką. Neseniai Prienų rajono Savivaldybės administracija pranešė, jog bendrovė „Kauno tiltai“ pareguliavo šviesoforo veikimą, priklausomai nuo srautų. Nuo šiol šviesoforas ilgiau veiks automobilių srautui iš Prienų, po darbo valandų – srautui nuo Birštono pusės. Taip pat savivaldybės Eismo saugumo komisija kreipėsi į LAKD dėl tranzitinio krovininio transporto srautų nukreipimo aplink Prienus, bet, anot komisijos pirmininkės L. Jakinevičienės, atsakymas dar negautas. Ir toks jausmas, jog rajono valdžia mano, jog viską padarė, kad išspręstų problemą.
Situacija rodo, kad šio projekto užsakovo Lietuvos automobilių kelių direkcijos visiškai nedomina, jog vykdant tilto remontą susidarė kilometrinės spūstys. Nors jau turėjo žinoti, jog jos bus, nes taip buvo, kai remontui buvo uždarytos F. Martišiaus ir Vytauto gatvės. Tada nugalėjo blaivus protas ir tranzitinis krovininis transportas buvo nukreiptas nuo Prienų. Kodėl tai nepadaryta dabar? Toks neveiksnumas sunkiai suvokiamas.
Įdomiai dirba ir bendrovė „Kauno tiltai“, kuri geranoriškai paskelbė, jog negali organizuoti pamaininio darbo, nes neturi tam resursų, o darbus vykdo vėžlio greičiu. Aišku, prastovas ir anksti baigtą darbą galima nurašyti ir technologiniam procesui. Bet, ar viską?
Dar viena problema, kurios sprendimas priklauso nuo mūsų pačių veiksmų. Važiavimas per raudoną šviesoforo šviesą. Kiekvienas greituolis tik stabdo eismą, nes neleidžia laiku pajudėti automobiliams, kuriems jau dega žalia šviesa. Mes tokie teisuoliai, kad net Greitosios medicininės pagalbos automobilių nenorim praleisti. Ir kaip praleisti, kai koks gudročius per „raudoną“ varo.
Taip ir gyvename. Sprendėjų yra daug, o kada sulauksime tokio, kuris prieš kažką darydamas viską sugeba apmąstyti?
Pritariu komentatoriui dėl išvažiavimo iš šalutinių gatvelių. Juk yra gudrūs vairuotojai ir yra gudresni…Vietinės komisijos su angelais sargais tikrai galėtų tai pareguliuoti ar laikinais kelio ženklais apriboti. Per Prienų miestelį važiuojant valandą laiko tikrai visokių minčių kyla.
Report
Tai kam sudarinėt sutartis su organizacija,kuri nesugeba dirbti keliom pamainom?!? Čia gal koks nors įsipareigojimas tai organizacijai yra už ką nors? Visokių minčių kyla,žiūrint kaip lėtai vykdomas darbas ! Juk to tilto dydis juokingas – max mėnesiui darbo :)))
Report
Dar galėtų ir posūkį į dešnę uždrausti išvažiuojant iš Dariaus ir Girėno gatvės, kaip ir iš Vilniaus gatvės į kairę. Aš Latvijoje mačiau, kad taip padaryta ir visi tvarkingai stoja į bendrą eilę, nes tie praleidinėjimai iš šoninių gatvių tik didina spūstis. Uždraudus – ten važiuoti galįtų tik greitosios pagalbos automobiliai. Iš šį darbą gali atlikti ir Prienų valdžia, be kelių direkcijos pritarimo.
Report
Nieko nereikia uždaryti -užtektų nukreipti fūras aplink Prienus
Report