kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

LESTO pertvarko klientų aptarnavimo tinklą

Lietuvos elektros skirstymo bendrovė AB LESTO, atsižvelgdama į klientų poreikius ir pristačiusi naujas paslaugų įsigijimo alternatyvas, nutarė pertvarkyti klientų aptarnavimo tinklą. Bendrovė ragina klientus įprastines paslaugas įsigyti kuo paprasčiau – per partnerių tinklą, trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu 1802 ir per savitarnos svetainę  www.manoelektra.lt.

LESTO pokyčius įgyvendina, atsižvelgdama į besikeičiančią klientų elgseną – klientai  linkę taupyti savo laiką ir nori operatyviai gauti informaciją jiems rūpimais klausimais. Pastaraisiais metais vis daugiau klientų paslaugas įsigyja ne klientų aptarnavimo centruose, o paskambinę telefonu ar paslaugą užsisakę savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt.

Bendrovė, siekdama būti arčiau kliento, siūlo įsigyti atsiskaitymo knygeles Lietuvos pašte, o savitarnos svetaine www.manoelektra.lt pasinaudoti įrengtose savitarnos vietose rajonų bibliotekose.

Nuo šių metų liepos 1 d. LESTO klientai aptarnaujami 45-iuose paštuose visoje Lietuvoje – pašto skyriuose klientai gaus atsiskaitymo knygelę, knygelėje Lietuvos pašto darbuotojai įrašys patikslintus kliento elektros apskaitos skaitiklio paskutinius apmokėtus rodmenis. Be to, 15-oje viešųjų bibliotekų jau įrengtos kompiuterizuotos LESTO paslaugų savitarnos vietos, kur klientai gali įsigyti paslaugas per savitarnos svetainę www.manoelektra.lt. Artimiausiu metu bendrovė planuoja didinti savitarnos vietų skaičių bibliotekose.

„Siekdami užtikrinti elektros energijos vartotojų interesus, nuolat analizuojame rinkos tendencijas, mūsų klientų elgseną ir priimame sprendimus, kurie garantuotų racionalų ir kokybišką LESTO paslaugų teikimą. Sukurti alternatyvūs paslaugų įsigijimo ir informacijos teikimo kanalai aktyviai naudojami klientų, todėl ateinančių į klientų aptarnavimo centrus skaičius mažėja. Uždarius klientų aptarnavimo centrus, klientai turi alternatyvias galimybes įsigyti paslaugas patogiausiu ir laiką taupančiu būdu“, – sako Sergejus Ignatjevas, AB LESTO valdybos narys, Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius.

Dėl klientų elgsenos pokyčių nuo šių metų spalio 1 d. uždaromi klientų aptarnavimo centrai, kuriuose apsilanko santykinai mažai klientų, perkeliant klientų aptarnavimo funkcijas į alternatyvius aptarnavimo kanalus. LESTO  uždaro 14 klientų aptarnavimo centrų – Varėnos, Kaišiadorių, Šakių, Anykščių, Ignalinos, Kretingos, Skuodo, Telšių, Šilutės, Pasvalio, Joniškio, Kelmės, Kupiškio ir Kėdainių.

Skaičiuojama, jog dėl minėtų pokyčių LESTO Klientų aptarnavimo tarnyba sumažės 71 darbuotoju. Elektros apskaitų grupės, esančios minėtų klientų aptarnavimo vietų teritorijose, išlieka ir toliau tęsia savo veiklą. Darbuotojai, kuriuos palies pokyčiai, galės kandidatuoti į šiuo metu esančias laisvas ir naujai steigiamas pareigybes bendrovėje. Be to, darbuotojai, kurie pageidaus, gaus personalo specialistų konsultacijas.

Remiantis klientų pasitenkinimo tyrimo duomenimis, LESTO klientų pasitenkinimo lygis yra aukštesnis už Europos bei Pasaulio energijos ir komunalinių paslaugų vidutines normas. Paslaugos www.manoelektra.lt savitarnoje ir klientų aptarnavimo telefonu 1802 teikiamos visą parą septynias dienas per savaitę.

LESTO pranešimas spaudai

Susijusios naujienos

Žemės ūkio ministro viešnagė Prienuose (Fotoakimirkos)

Skaityti daugiau

Padangų keitimo sezono pradžia: aplinkosaugininkai primena, kokių taisyklių reikia laikytis keičiant padangas

Pagal Kelių eismo taisykles iki lapkričio 10 d. vasarinės padangos turės būti pakeistos į žiemines. Aplinkos apsaugos departamentas primena, kad gyventojai susidariusias atliekas – padangas gali priduoti nemokamai, kaip ir kitas automobilių dalis. Keičiant padangas autoservise galima nemokamai palikti tiek padangų, kiek keičiama. Sugriežtinta atsakomybė už aplinkos teršimą padangomis. Kiekviena į aplinką išmesta padanga teršia […]

Skaityti daugiau

Apleisto nekilnojamojo turto savininkų laukia didesni mokesčiai

kvitrina.com Pastaruju metu Prienų rajono savivaldybės administracija daug dėmesio skiria apleisto nekilnojamojo turto problemai spręsti. Pagal savivaldybės pateiktą informaciją, 2024 metais į Prienų rajono savivaldybės apleisto ir neprižiūrimo nekilnojamojo turto sąrašą buvo įtrauktas 31 objektas, 2025 m. planuojama įtraukti apie 40. Pranešime rašoma, jog į šią kategoriją patenka nekilnojamasis turtas, kuris yra akivaizdžiai netvarkomas: turi […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: