Elektrą skirstanti bendrovė LESTO yra sudariusi savo klientams galimybes reikalingą informaciją ir visas pagrindines paslaugas, susijusias su elektros energijos tiekimu, gauti neišeinant iš namų – savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt ir klientų aptarnavimo telefonu 1802. Bendrovė informuoja, kokiais būdais Prienų r. gyventojai gali patogiausiai pasinaudoti jiems reikalingomis paslaugomis.
Nuo liepos 1 d. LESTO Prienų klientų aptarnavimo vieta uždaroma ir veikla perkeliama į Alytų ir Kauną, tačiau iki liepos 31 d. prieniškiai turi galimybę vieną kartą per savaitę (trečiadieniais nuo 8.00 iki 16.00 val.) atvykti į Prienų klientų aptarnavimo centrą, kur yra galimybė pasimokyti naudotis savitarnos svetaine www.manoelektra.lt, gauti reikalingus atsakymus apie naudojimąsi LESTO paslaugomis telefonu ir internetu.
Prienų klientų aptarnavimo centro veikla iškeliama dėl itin mažo klientų srauto – gyventojai jau turi visas galimybes greitai ir patogiai susisiekti su LESTO, todėl papildomai niekur vykti nebereikia.
„LESTO klientai pradeda suprasti, kad norint gauti atsiskaitymo knygelę nereikia vykti į klientų aptarnavimo centrą – pakanka paskambinti telefonu 1802, užsisakyti knygelę ir ji nemokamai bus atsiųsta paštu. Taip pat ir su kitomis paslaugomis – visa reikalinga informacija apie tarifus, mokėjimus, suvartojimą ar kitus klausimus prieinama internete ar telefonu. Skambinant numeriu 1802 aptarnavimo specialistai beveik visada atsiliepia greičiau nei per 20 sekundžių“, – teigia Deimantė Bareikienė, LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorė.
LESTO duomenimis, 4 iš 5 prieniškių, atvykstančių į klientų aptarnavimo centrą, gali sutaupyti laiko, kelionės išlaidų ir į centrą nevykti – jų klausimai paprastai išsprendžiami telefonu ar per savitarnos svetainę. Pavyzdžiui, beveik kas antras kreipiasi dėl popierinės atsiskaitymo knygelės, kurią galima nemokamai užsisakyti telefonu, 30 proc. klausimų susiję su mokėjimais už elektros energiją (pasitikslinti mokėtiną sumą, apmokėtus rodmenis ir pan.) – šią informaciją klientai taip pat gali gauti telefonu arba savitarnos svetainėje.
Pasiekiama visą parą
„Tyrimai rodo, kad dabar internetu naudojasi du iš trijų gyventojų, o telefonu naudojasi kiekvienas – mobiliųjų telefonų kiekvienam gyventojui tenka beveik po du. Tad pasiekti LESTO gyventojai telefonu ir internetu gali visą parą, 7 dienas per savaitę, esame arčiausiai klientų nei kada nors iki šiol. Prieigos prie interneto neturintys gyventojai gali užsukti į biblioteką ar viešosios interneto prieigos taškus, kuriose nemokamai internetu gali naudotis visi norintieji, o specialistai noriai padės ir pakonsultuos“, – teigia D. Bareikienė.
Klientai jau įprato naudotis LESTO paslaugomis internetu – šiuo metu savitarnos svetainė www.manoelektra.lt sulaukia didžiulio klientų srauto, joje per mėnesį apsilanko apie 207 tūkst. klientų. Klientų aptarnavimo telefonu 1802 per mėnesį kreipiasi apie 80 tūkst. klientų. LESTO klientams pasiūlius galimybę reikiamas paslaugas gauti internetu ar telefonu, elektros energijos vartotojų srautai klientų aptarnavimo centruose, esančiuose atokiau nuo didesnių miestų, nuolat mažėja. Didžiausiuose miestuose esančiuose klientų aptarnavimo centruose per mėnesį apsilanko vidutiniškai po 4,5 tūkst. klientų.
Prieš ruošiantis vykti į klientų aptarnavimo centrą, LESTO siūlo savo klientams įvertinti, ar vykti tikrai būtina, galbūt reikalingus dokumentus galima pateikti paštu (tai dažnai yra pigiau nei kelionė į klientų aptarnavimo centrą) arba internetu. Visi LESTO klientai, nepriklausomai nuo jų gyvenamosios ar jų objekto buvimo vietos, esant poreikiui, aptarnaujami visuose bendrovės klientų aptarnavimo centruose, kuriuos jiems patogiausia pasiekti – klientų aptarnavimo centrų adresus galima rasti internetinėje svetainėje www.lesto.lt arba sužinoti telefonu 1802.
„Aš pati anksčiau už elektrą mokėdavau su knygele, tačiau gyvenu kaime ir vykti iki pašto toli. Už elektrą sumoka sūnus internetu, jam niekur vykti nereikia. Knygelę toliau pildžiau, nes taip įpratus. Būčiau žinojus, kad knygelę telefonu galima užsakyt, nebūčiau čia važiavusi autobusu. Dabar man pasiūlė ir pasirašiau tiesioginio debeto sutartį, todėl dabar nebereikės nurašyti skaitiklių, skambinėti sūnui kad apmokėtų, ir bankai netaiko jokio mokesčio už debeto įmoką. Aišku, bus keista kas mėnesį mokėti už elektrą vienodą sumą, bet jei galima bet kada sutikrinti skaitiklio rodmenis ir pažiūrėti, ar nepermoki, tuomet naudinga“, – teigia į LESTO klientų aptarnavimo centrą knygelės pasikeisti užsukusi klientė Teresė.
Uždarius klientų aptarnavimo vietą konkrečioje teritorijoje LESTO ir toliau užtikrina savo pagrindinės veiklos vykdymą visoje Lietuvoje. Elektros apskaitų inžinieriai, elektros apskaitų grupės, atsakingos už elektros skaitiklių priežiūrą, tinklo eksploatavimo grupės ir operatyvinės brigados, atsakingos už elektros tiekimo sutrikimų šalinimą, savo veiklą vykdys kaip iki šiol.
LESTO paslaugomis galite naudotis patogiai ir paprastai, neišėję iš namų, paskambinę klientų aptarnavimo telefonu 1802 arba savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt
Įprastinės paslaugos | Aptarnavimo kanalai |
Atsiskaitymo knygelės užsakymas (nemokamai atsiunčiama paštu) | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Naujo vartotojo paraiškos galios didinimui (mažinimui) ar įrenginių iškėlimui pateikimas | www.manoelektra.lt |
Suvartotos elektros energijos kiekių deklaravimas (tik privatiems klientams) | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Informacija apie taikomus tarifų planus ir kainas | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Informacija apie atliktus mokėjimus ir elektros suvartojimą (įskaitant bendrąsias reikmes) | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Tiesioginio debeto paslaugos užsakymas ir valdymas | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Parengtų elektros energijos sutarčių ir jų priedų atsisiuntimas | www.manoelektra.lt |
Pranešimas apie nepriklausomo tiekėjo pasirinkimą | www.manoelektra.lt |
Pranešimai apie laikiną elektros energijos nevartojimą | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Prašymai dėl skolos už suvartotą elektros energiją atidėjimo | Tel. 1802 |
Pranešimai apie apmokėtą įsiskolinimą | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Informacija apie planuojamą elektros energijos tiekimo nutraukimą dėl tinklo remonto ir šių pranešimų el. paštu bei SMS žinutėmis užsakymas | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Elektros energijos tiekimo gedimų registravimas, informacija apie gedimus, tiekimo sutrikimus | Tel. 1802 |
Paslaugos „Elektrikas į namus“ užsakymas | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Kontaktinių duomenų atnaujinimas | www.manoelektra.lt, tel. 1802 |
Pranešimą paruošė
Ernestas Naprys
AB LESTO atstovas ryšiams su visuomene
Jau raset birzelio 4 diena.