kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

Kur prieniškiai gali gauti su elektros energijos tiekimu susijusias paslaugas?

Elektrą skirstanti bendrovė LESTO yra sudariusi savo klientams galimybes reikalingą informaciją ir visas pagrindines paslaugas, susijusias su elektros energijos tiekimu, gauti neišeinant iš namų – savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt ir klientų aptarnavimo telefonu 1802. Bendrovė informuoja, kokiais būdais Prienų r. gyventojai gali patogiausiai pasinaudoti jiems reikalingomis paslaugomis.

Nuo liepos 1 d. LESTO Prienų klientų aptarnavimo vieta uždaroma ir veikla perkeliama į  Alytų ir Kauną, tačiau iki liepos 31 d. prieniškiai turi galimybę vieną kartą per savaitę (trečiadieniais nuo 8.00 iki 16.00 val.) atvykti į Prienų klientų aptarnavimo centrą, kur yra galimybė pasimokyti naudotis savitarnos svetaine www.manoelektra.lt, gauti reikalingus atsakymus apie naudojimąsi LESTO paslaugomis telefonu ir internetu.

Prienų klientų aptarnavimo centro veikla iškeliama dėl itin mažo klientų srauto – gyventojai jau turi visas galimybes greitai ir patogiai susisiekti su LESTO, todėl papildomai niekur vykti nebereikia.

„LESTO klientai pradeda suprasti, kad norint gauti atsiskaitymo knygelę nereikia vykti į klientų aptarnavimo centrą – pakanka paskambinti telefonu 1802, užsisakyti knygelę ir ji nemokamai bus atsiųsta paštu. Taip pat ir su kitomis paslaugomis – visa reikalinga informacija apie tarifus, mokėjimus, suvartojimą ar kitus klausimus prieinama internete ar telefonu. Skambinant numeriu 1802 aptarnavimo specialistai beveik visada atsiliepia greičiau nei per 20 sekundžių“, – teigia Deimantė Bareikienė, LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorė.

LESTO duomenimis, 4 iš 5 prieniškių, atvykstančių į klientų aptarnavimo centrą, gali sutaupyti laiko, kelionės išlaidų ir į  centrą nevykti – jų klausimai paprastai išsprendžiami telefonu ar per savitarnos svetainę. Pavyzdžiui, beveik kas antras kreipiasi dėl popierinės atsiskaitymo knygelės, kurią galima nemokamai užsisakyti telefonu, 30 proc. klausimų susiję su mokėjimais už elektros energiją (pasitikslinti mokėtiną sumą, apmokėtus rodmenis ir pan.) – šią informaciją klientai taip pat gali gauti telefonu arba savitarnos svetainėje.

Pasiekiama visą parą

 

„Tyrimai rodo, kad dabar internetu naudojasi du iš trijų gyventojų, o telefonu naudojasi kiekvienas – mobiliųjų telefonų kiekvienam gyventojui tenka beveik po du. Tad pasiekti LESTO gyventojai telefonu ir internetu gali visą parą, 7 dienas per savaitę, esame arčiausiai klientų nei kada nors iki šiol. Prieigos prie interneto neturintys gyventojai gali užsukti į biblioteką ar viešosios interneto prieigos taškus, kuriose nemokamai internetu gali naudotis visi norintieji, o  specialistai noriai padės ir pakonsultuos“, – teigia D. Bareikienė.

Klientai jau įprato naudotis LESTO paslaugomis internetu – šiuo metu savitarnos svetainė www.manoelektra.lt sulaukia didžiulio klientų srauto, joje per mėnesį apsilanko apie 207 tūkst. klientų. Klientų aptarnavimo telefonu 1802 per mėnesį kreipiasi apie 80 tūkst. klientų. LESTO klientams pasiūlius galimybę reikiamas paslaugas gauti internetu ar telefonu, elektros energijos vartotojų srautai klientų aptarnavimo centruose, esančiuose atokiau nuo didesnių miestų, nuolat mažėja. Didžiausiuose miestuose esančiuose klientų aptarnavimo centruose per mėnesį apsilanko vidutiniškai po 4,5 tūkst. klientų.

Prieš ruošiantis vykti į klientų aptarnavimo centrą, LESTO siūlo savo klientams įvertinti, ar vykti tikrai būtina, galbūt reikalingus dokumentus galima pateikti paštu (tai dažnai yra pigiau nei kelionė į klientų aptarnavimo centrą) arba internetu. Visi LESTO klientai, nepriklausomai nuo jų gyvenamosios ar jų objekto buvimo vietos, esant poreikiui, aptarnaujami visuose bendrovės klientų aptarnavimo centruose, kuriuos jiems patogiausia pasiekti – klientų aptarnavimo centrų adresus galima rasti internetinėje svetainėje www.lesto.lt arba sužinoti telefonu 1802.

„Aš pati anksčiau už elektrą mokėdavau su knygele, tačiau gyvenu kaime ir vykti iki pašto toli. Už elektrą sumoka sūnus internetu, jam niekur vykti nereikia. Knygelę toliau pildžiau, nes taip įpratus. Būčiau žinojus, kad knygelę telefonu galima užsakyt, nebūčiau čia važiavusi autobusu. Dabar man pasiūlė ir pasirašiau tiesioginio debeto sutartį, todėl dabar nebereikės nurašyti skaitiklių, skambinėti sūnui kad apmokėtų, ir bankai netaiko jokio mokesčio už debeto įmoką. Aišku, bus keista kas mėnesį mokėti už elektrą vienodą sumą, bet jei galima bet kada sutikrinti skaitiklio rodmenis ir pažiūrėti, ar nepermoki, tuomet naudinga“, – teigia į LESTO klientų aptarnavimo centrą knygelės pasikeisti užsukusi klientė Teresė.

Uždarius klientų aptarnavimo vietą konkrečioje teritorijoje LESTO ir toliau užtikrina savo pagrindinės veiklos vykdymą visoje Lietuvoje. Elektros apskaitų inžinieriai, elektros apskaitų grupės, atsakingos už elektros skaitiklių priežiūrą, tinklo eksploatavimo grupės ir operatyvinės brigados, atsakingos už elektros tiekimo sutrikimų šalinimą, savo veiklą vykdys kaip iki šiol.

LESTO paslaugomis galite naudotis patogiai ir paprastai, neišėję iš namų, paskambinę klientų aptarnavimo telefonu 1802 arba savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt

Įprastinės paslaugos Aptarnavimo kanalai
Atsiskaitymo knygelės užsakymas (nemokamai atsiunčiama paštu) www.manoelektra.lt, tel. 1802
Naujo vartotojo paraiškos galios didinimui (mažinimui) ar įrenginių iškėlimui pateikimas www.manoelektra.lt
Suvartotos elektros energijos kiekių deklaravimas (tik privatiems klientams) www.manoelektra.lt, tel. 1802
Informacija apie taikomus tarifų planus ir kainas www.manoelektra.lt, tel. 1802
Informacija apie atliktus mokėjimus ir elektros suvartojimą (įskaitant bendrąsias reikmes) www.manoelektra.lt, tel. 1802
Tiesioginio debeto paslaugos užsakymas ir valdymas www.manoelektra.lt, tel. 1802
Parengtų elektros energijos sutarčių ir jų priedų  atsisiuntimas www.manoelektra.lt
Pranešimas apie nepriklausomo tiekėjo pasirinkimą www.manoelektra.lt
Pranešimai apie laikiną elektros energijos nevartojimą www.manoelektra.lt, tel. 1802
Prašymai dėl skolos už suvartotą elektros energiją atidėjimo Tel. 1802
Pranešimai apie apmokėtą įsiskolinimą www.manoelektra.lt, tel. 1802
Informacija apie planuojamą elektros energijos tiekimo nutraukimą dėl tinklo remonto ir šių pranešimų el. paštu bei SMS žinutėmis užsakymas www.manoelektra.lt, tel. 1802
Elektros energijos tiekimo gedimų registravimas, informacija apie gedimus, tiekimo sutrikimus Tel. 1802
Paslaugos „Elektrikas į namus“ užsakymas www.manoelektra.lt, tel. 1802
Kontaktinių duomenų atnaujinimas www.manoelektra.lt, tel. 1802

 

Pranešimą paruošė

Ernestas Naprys

AB LESTO atstovas ryšiams su visuomene

One thought on “Kur prieniškiai gali gauti su elektros energijos tiekimu susijusias paslaugas?”

Comments are closed.

Susijusios naujienos

VšĮ „Gera Prienuose“ įgyvendina projektą „Dienos stovykla – galimybė kartu tyrinėti Prienų krašto aplinką“

Projekto Nr. 11-432-K-0001 Pradžia: 2025 m. rugsėjo 19 d. Pabaiga: 2027 m. rugsėjo 30 d. Projekto partneris – VšĮ „Meninė drožyba“. Projekto tikslas: suburtą Prienų miesto jaunimo, turinčio mažiau galimybių ir patiriančio socialinę atskirtį, grupę (nuo 16 iki 29 metų amžiaus), įtraukiant į sociokultūrines veiklas, gerinti jų psichinę ir fizinę būklę, mažinti socialinę atskirtį, propaguoti […]

Skaityti daugiau

Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką’ 2025“ – bendrovių „Išlaužo žuvis“ ir „Lietuviškas midus“ produktų triumfas

kvitrina.com Spalio 10 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje vyko paroda „Rinkis prekę lietuvišką’ 2025“, kurios metu surengtas ir geriausiųjų gaminių konkursas. Tarp 90 aukso ir sidabro medaliais apdovanotų produktų ir du aukso apdovanojimai mūsų krašto bendrovių produktams. Aukso medaliais įvertinta AB „Išlaužo žuvis“ šaltai rūkyta karpio ir plačiakakčio dešra bei UAB „Lietuviškas midus“ nealkoholinis midus „Namidus“ […]

Skaityti daugiau

Išvyka į Kazlų Rūdą – su liūdna pabaiga

kvitrina.com Spalio 12 d. Prienų FK „Nemunas B“ futbolininkai žaidė KAFF-MAFF čempionato išvykos rungtynes su FK „Kazlų Rūda“ komanda. Deja, prieniškiams šias rungtynes norėsis kuo greičiau pamiršti. Jau pirmajame kėlinyje  FK „Nemunas B“ komanda leido aikštelės šeimininkams pelnyti net 3 įvarčius (3:0). Antrajame kėlinyje situacija pagerėjo, bet rezultatas nesikeitė iki 81 min., kai FK „Kazlų […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: