Vis dar svarstote, kurią reklamos platformą pasirinkti? Pateikiame trumpą sąrašą kodėl turėtumėte rinktis būtent Google Ads.
Google Ads platformos pranašumai:
- Padidinamas potencialių klientų skaičius.
Google reklama yra vienas geriausių įrankių potencialių klientų generavimui. Jei jūsų kampanijos nustatytos tinkamai, jos gali nukreipti itin tikslinius potencialius klientus į jūsų svetainę ar kitą internetinę nuosavybę. Google Ads leidžia sutelkti dėmesį į vartotojus, kurie ieško to, ką siūlo jūsų verslas. Tai reiškia, kad galite nuolat tobulinti savo paieškas, kad per šią platformą į jūsų svetaines būtų siunčiami tik tie žmonės, kurie ketina pirkti jūsų produktus ar paslaugas. - Lanksti rinkodaros platforma.
Kiekvienas, kuris reguliariai naudoja Google Ads reklama, pasakys, kad tai labai lanksti rinkodaros platforma. Ji tinka įvairių rūšių ir dydžių organizacijoms. Naudodami šią sistemą galite tiesiog įjungti ir išjungti interneto srautą. Jis taip pat suderinamas su daugybe kitų rinkodaros platformų ir programinės įrangos sistemų.
Galite lengvai tinkinti kampanijas, kad sutelktumėte dėmesį į tam tikrus internetinių naudotojų tipus. Pavyzdžiui, galite taikyti pagal žmones, pagal vietovę, naudojamo įrenginio tipą ir Google priklausančią svetainę, prie kurios jie prisijungia (pvz., Google paiešką, Google žemėlapius, YouTube).
Taip pat galite nustatyti savo biudžetą tam tikroms kampanijos sritims. Pavyzdžiui, galite nustatyti dienos biudžetą ir apriboti sumą, kurią norite išleisti už konkrečių raktinių žodžių paspaudimus.
- Didelė investicijų grąžą.
Skirtingai nuo kitų rinkodaros strategijų, Google Ads leidžia mokėti tik už skelbimus, kuriuos žmonės spustelėja. Optimizavę Google Ads kampanijas, galite gauti didelę investicijų grąžą, o tai gali būti sudėtinga naudojant kitas rinkodaros strategijas.
Tačiau ypač svarbu išsiaiškinti, kuris metodas tinka jums ir jūsų verslui. Norėdami gauti aiškesnį vaizdą, kas duos geriausių rezultatų, turite nuolat tikrinti ir stebėti savo kampanijas. Google Ads tam puikiai tinka, nes yra labai skaidri ir reikiama informacija yra lengvai prieinama.
Radę kampanijos sritis, kurios duoda gerą investicijų grąžą, turėtumėte sutelkti savo pastangas ir biudžetą toms sritims.
- Matote greitus, skaidrius rezultatus.
Google reklama garsėja tuo, kad pateikia greitus ir paprastus jūsų kampanijų rezultatus ir ataskaitas.
Nesunku išanalizuoti kampanijų eigą, nes informacijos suvestinėje pateikiama visa su kiekviena kampanija susijusi informacija, pvz., Spustelėti skelbimai, raktiniai žodžiai, kuriuos įvedė svetainės lankytojai, ir paspaudimų kaina. Šios funkcijos daro Google Ads itin skaidrią ir intuityvią sistemą.
- Nukreipiama į didžiulius, aukštos kokybės srauto šaltinius.
Dėl Google dominuojančios padėties rinkoje ir didžiulės klientų bazės, šis paieškos milžinas kasdien gali siųsti įmonėms didžiulius srautus, jei tos įmonės turi tam skirtą biudžetą.
Google didžiuojasi rodydama atitinkamą turinį ir skelbimus, o bendrovė toliau tobulina savo paieškos variklių algoritmus, kad gautų tinkamiausius paieškos rezultatus ir skelbimus. Tai daro teigiamą poveikį įmonėms, kurios reklamuojasi naudodamos Google Ads, nes šie skelbimai siunčia aukštos kokybės potencialius klientus ir lankytojus į jūsų įmonės svetainę, el. Prekybos parduotuvę ar kitą internetinį turtą. Žmonės, kuriuos Google siunčia jums, yra labiau linkę tapti klientais nei žmonės iš kitų šaltinių.
- Sužinosite daugiau apie savo rinką.
Svarbu įsijausti į savo idealių klientų mintis. Supratus auditoriją, daug lengviau bendrauti su klientais ir sužinoti, ko jie nori. Tačiau tai padaryti yra nepaprastai sunku. Tradiciniai metodai, tokie kaip klausimynai ir interviu, duoda ribotus rezultatus. Kita vertus, Google Ads pateikia informaciją apie klientų įpročius ir reikalavimus, apie kuriuos ankstesnių kartų įmonių savininkai galėjo tik pasvajoti. Kai kurie vertingi duomenys, kuriuos Google Ads leidžia sužinoti apie klientus, apima raktinius žodžius, kuriuos jie naudoja jūsų svetainei rasti, jų buvimo vietą, naudojamus įrenginius ir laiką bei dienas, kada jie ieško. Šią informaciją galite naudoti savo produktams ir paslaugoms tobulinti, taip pat patobulinti savo rinkodaros pastangas, kad nešvaistytumėte pinigų reklamai žmonėms, kurie nesidomi tuo, ką siūlote.
Taigi Google Ads yra viena iš galingiausių kada nors sukurtų reklamos priemonių. Ji kasdien susiduria su milijonais interneto vartotojų paieškų ir suteikia verslo savininkams unikalią galimybę daugelį šių žmonių paversti verslo klientais.