Dauguma įmonių nuolat ieško naujų verslo galimybių, kurių galima atrasti beveik visur ir visada. Dabar, kai skaitmeninėje erdvėje praleidžiame didelę savo laiko dalį, apie buvimą internete privalo pagalvoti kiekvienas verslininkas. O geriausias būdas ten atsidurti – susikurti svetainę. Kodėl tokiu atveju verta apsvarstyti ne vieno, o iš karto kelių domenų įsigijimą?
Verslo pasiūlymo išplėtimas
Pritaikyti visais atvejais tinkantį metodą, kuris padėtų užtikrinti įmonės sėkmę, tikrai nelengva. Tačiau ar iš viso to reikia? Galbūt verta pažvelgti plačiau ir pabandyti suderinti keletą metodų. Šiuo atveju tai būtų domenai. Užregistravę keletą jų, galite išplėsti savo verslo pasiūlymą, apimdami platesnės auditorijos poreikius. Tokiu atveju jūsų produktai ar paslaugos tampa labiau prieinami.
Priklausomai nuo išsikeltų verslo tikslų, papildomi domenai gali būti skirti užsienio šalims (kai norima plėstis į tarptautines rinkas) arba tos pačios šalies vartotojams, tačiau turintiems skirtingus poreikius (pavyzdžiui, kai norima suteikti papildomą produktą ar paslaugą).
Bet kokiu atveju prieš registruojant domeną būtina jį patikrinti, įsitikinant, kad šis yra laisvas. Naudojantis tam skirtu įrankiu, tai padaryti itin paprasta ir lengva. Po to, kai atliekamas domenų tikrinimas ir randamas laisvas norimas domenas, jis iš karto gali būti užregistruojamas. Rekomenduojama nedelsti, nes norimu domenu gali susidomėti ir konkurentai.
Naujų rinkų pasiekimas
Norint plėstis į tarptautines rinkas, kelių domenų turėjimas būtinas beveik visais atvejais. Būtent tokiu būdu galima lengviausiai pasiekti net ir kitame pasaulio krašte esančius vartotojus. Naujos kalbos arba šalies svetainės versijos gali būti įtraukiamos kaip subdomenai, subkatalogai arba konkrečiai šaliai skirti ccTLD (aukščiausio lygio domenai, tokie kaip .LT, .LV, .EE ir kt.).
Naujų internetinių paslaugų sukūrimas
Planuojate pradėti įmonės tinklaraštį, tačiau nenorite jo kurti pagrindiniame domene, nes tinklaraščio tikslinė auditorija ir turinys gali nukrypti nuo įprastų įmonės tapatybės gairių? Tuomet papildomas domenas yra tai, ko jums reikia. Jį užregistravę atskirsite skirtingas savo veiklos sritis, tokiu būdu užtikrindami aiškumą vartotojams. Ši strategija taip pat gali būti taikoma kuriant bendruomenę ar internetinę parduotuvę.
Dominavimo paieškos rezultatuose užtikrinimas
Kelių domenų turėjimas gali padėti dominuoti paieškos rezultatuose pagal tam tikrą raktinį žodį. Taigi, jei turite, pavyzdžiui, ir el. parduotuvę, ir tinklaraštį, abiejų jų puslapiai gali užimti aukštas pozicijas paieškos rezultatuose. Tokiu būdu jūs apimate didesnę tikslinės rinkos dalį, o tai lemia didesnį srautą ir apyvartą. Šiam tikslui įgyvendinti gali būti naudojami subdomenai arba mikrosvetainės (prekių ženklo svetainės, esančios ne įmonės pagrindiniame puslapyje ir (arba) prekių ženklo URL), atitinkamai atspindinčios įmonės pasiūlymų įvairovę.
Svarstote, ar verta registruoti kelis domenus arba išbandyti kitas su jais susijusias sudėtines strategijas? Tuomet šie argumentai gali padėti įsitikinti, jog tai dėmesio vertas sprendimas, galintis padėti sėkmingai plėsti savo verslą.