Pranešimas spaudai
Valstybinė mokesčių inspekcija siekė ir siekia tapti kiekvieno mokesčių mokėtojo patikimu partneriu ir patarėju mokesčių klausimais – padėti gyventojams ir verslui tinkamai vykdyti įstatymų numatytas mokestines prievoles. Suprasdama bendravimo kultūros svarbą, darančią įtaką darbų rezultatams bei bendradarbiavimui, dar 2007 m. VMI, viena pirmųjų valstybinių institucijų, patvirtino Mokesčių mokėtojų aptarnavimo standartą. Šis dokumentas nusako visų Inspekcijos darbuotojų elgesio su mokesčių mokėtojais normas bei aptarnavimo sąlygas.
Jau šešeri metai besivadovaudama šiuo standartu VMI stengiasi vykdyti bei tobulinti jame numatytus įsipareigojimus mokesčių mokėtojams.
„Kasdieniniame savo darbe: tiek užtikrinant visą reikiamą pagalbą mokesčių mokėtojams vykdant savo mokestines prievoles, tiek vykdant mums patikėtas kontrolės funkcijas, vadovaujamės bendromis etikos normomis bei geranoriška pagalba vieni kitiems. Tik siekdami abipusio dialogo, galime tikėtis produktyvaus bendradarbiavimo. Norime būti tikri, jog kiekvienas mūsų darbuotojas bendraudamas su mokesčių mokėtoju, jo atžvilgiu neturi jokių išankstinių, suteikia visą būtiną ir privalomą mokesčių mokėtojui suteikti informaciją ir pagalbą bei tinkamai ir be arogancijos sprendžia konfliktines situacijas“, – teigia Kauno AVMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Judita Stankienė.
Valstybinė mokesčių inspekcija siekia nuolat tobulinti mokesčių mokėtojų aptarnavimą, todėl atsiliepimai apie jo kokybę yra itin svarbūs. Kauno apskrities valstybinė mokesčių inspekcija kviečia įmones, įstaigas, organizacijas ir gyventojus įvertinti darbuotojų aptarnavimo kultūrą. Savo atsiliepimus mokesčių mokėtojai gali palikti atsiliepimų/nusiskundimų knygose, esančiose mokesčių mokėtojų aptarnavimo padaliniuose, taip pat atsakę į anoniminės anketos, kurią galima rasti mokesčių mokėtojų aptarnavimo skyriuose, klausimus ir ją pateikę apskrities valstybinei mokesčių inspekcijai, kurios teritorijoje mokėtojai gyvena ar vykdo savo veiklą. Anketą galima įmesti į dėžutę Mokesčių inspekcijoje ar atiduoti VMI darbuotojui. Pranešti apie grubų, arogantišką, nepagarbų darbuotojų elgesį mokesčių mokėtojai gali paskambinę VMI pasitikėjimo telefonu 1882.
Išsamiai su Mokesčių mokėtojų aptarnavimo standartu gyventojai gali susipažinti VMI interneto svetainėje, adresu http://www.vmi.lt/cms/documents/10162/4808155/MM+aptarnavimo+standartas/1555cc29-7c30-4ec9-82e5-ee1f2aaccbce arba Valstybinės mokesčių inspekcijos paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“, adresu https://www.facebook.com/media/set/?set=a.560659650s662436.1073741831.412767092118360&type=3
vmi.lt