Birštono valdžia jau senokai kuria planus sujungti abu Nemuno krantus. Tikslingai propaguojama kurorto vizija – automobilinis tiltas per Nemuną. Savivaldybės valdžios manymu, tiltas ne tik sujungs Nemuno krantus, bet ir sudarys geresnį susisiekimą su Pociūnų aerodromu. Pasak administracijos direktoriaus Valentino Vinco Revucko, Pociūnai ateityje taps Birštono oro vartais, o tiltas – tiesiausias kelias į Karališkąjį kurortą. Savivaldybės administracijos vadovas įsitikinęs, jog būtent automobilinis tiltas duos impulsą kurorto plėtrai kitame krante.
Tiesa, Birštono valdžia rimtai svarstė įrengti ir lyno (gondolų) perkėlą per Nemuną. Tiesa, reikia manyti, turistų atrakcijai, o ne rimtam susisiekimui.
Visai neseniai grupė verslo atstovų pristatė savivaldybės Tarybai pėsčiųjų tilto per Nemuną projektą, kuris įžiebė diskusijas šiuo klausimu, o naujienų portalas kvitrina.com surengė savo internetiniame puslapyje apklausą: „Jūsų manymu, Birštonui reikalingas…“
Portalo lankytojai (viso balsavo 346) vienareikšmiškai pasisakė už pėsčiųjų tiltą (228), paskui buvo minimas automobilinis tiltas (96) ir tik nedidelė dalis pasisakė už lyno perkėlą (22).
Visi šie projektai reikalauja investicijų. Koks projektas taps savivaldybės valdžios prioritetu? Ar bus įsiklausyta į žmonių nuomonę?
Valdžios koridoriuose apie projektus kalbama dažnai. Gal atėjo laikas viešai diskusijai?
Vacys Staknys
„Birštono valdžia jau senokai kuria planus…“ – nužudyti Birštono ramybę?
Ko gero taip,nes automobilių tiltas susijęs su tarša,triukšmu,kraštovaizdžio darkymu.
Kitas klausimas – lėšos.
Panašių parametrų Panemunės tiltui Kauno valdžia planuoja išleisti 107 milijonus litų.
Tuo tarpu Kėdainių pėsčiųjų tiltas 75 metrų ilgio ir 3,2 metrų pločio tiltas su 800 metrų pėsčiųju taku buvo statomas pusantrų metų ir kainavo TIK 2,55 milijono.
Taigi,Birštonui automobilių tiltas nei pagal kišenę ( savivaldybė skolinasi po 3 milijonus kasmet , http://195.182.73.139/Search/Results.aspx ) ,nei pagal poreikius .
Sekantis klausimas – ko reikia Birštonui?
Apklausa parodė,kad dauguma nepritaria fantastiniams gondolų/lyno kelio ar automobilių tilto projektams .
Argumentai už pėsčiųjų tiltą – minimalū eksploatacijos ir įrengimo kaštai,galimybė papuošti centrinę miesto dalį,ištisus metus pasiekiami Birštono krantai,galimybė sujungti dviračių takus abipus Nemuno ir t.t.
Svajoti statyti automobilių tiltą geresniam susiekimui su Kaunu per laukus ,kada už trijų kilometrų yra Prienų tiltas per Nemuną su visa infrastruktūra? Stiprus argumentas „Vasiukams“!:)
Report
Kur svediskas keltas per nemuna
Report