kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

Birštoniškis Vidas Blekaitis – rąsto kėlimo pasaulio čempionas

vidas-blekaitis-69180968
kvitrina.com

Spalio 4 d. Vilniaus sporto festivalio metu vyko pasaulio rąsto kėlimo čempionatas. Birštoniškis Vidas Blekaitis iškėlė 200 kilogramų rąstą ir tapo pasaulio čempionu.

„Geros emocijos užplūsta, kai dar kažką pavyksta laimėti. Blogas kareivis, kuris nenori tapti generolu. Visada dalyvaudamas varžybose tikiuosi laimėti. Žinoma, sunku buvo tikėtis titulo, nes kėliau sau užduotį patekti į prizininkų trejetą. Jaučiau, kad K. Radzikowskis gali daugiau iškelti, bet po mano trečio bandymo jis, matyt, palūžo psichologiškai“, – naujienų agentūrai ELTA pasakojo V. Blekaitis.

V. Blekaitis yra iškėlęs ir 205 kg rąstą. Pasaulio rekordas priklauso Žydrūnui Savickui (228 kg).

Susijusios naujienos

ES investicijos Prienų rajone: pokyčiai, kuriuos jaučia kiekvienas gyventojas

2021–2027 m. Europos Sąjungos (ES) fondų investicijos pasiekia ir Prienų rajoną. Iki 2029 m. pabaigos planuojama panaudoti apie 22,27 mln. eurų. Kalbamės su Prienų rajono savivaldybės meru Alvydu Vaicekausku apie tai, kaip ES investicijos keičia rajoną. – Kokias galimybes Prienams atveria bendradarbiavimas su Kauno regiono savivaldybėmis įgyvendinant funkcinės zonos strategiją? A. V.:Tai naujas požiūris į […]

Skaityti daugiau

Vizitai pas gydytojus: kaip nebijoti ir užsiregistruoti

Vizitas pas gydytoją dažnai sukelia nerimą. Nežinomybė, baimė sužinoti blogas naujienas ar ankstesnės nemalonios patirtys gali priversti atidėlioti apsilankymą. Tačiau reguliarūs vizitai yra labai svarbūs – jie leidžia laiku pastebėti sveikatos problemas, užkirsti kelią ligoms ir gauti patikimus patarimus dėl gyvenimo būdo, mitybos ar fizinio aktyvumo. Kodėl vizitas pas gydytoją nėra baisus Daugelis žmonių mano, […]

Skaityti daugiau

Kaip maišeliai su logotipu stiprina prekės ženklą?

Maišeliai su logotipu šiandien atrodo kaip paprastas, žemiškas sprendimas, tačiau būtent tai ir yra jų jėga. Kai beveik kiekviena įmonė stengiasi išsiskirti socialiniuose tinkluose, reklamos kampanijose ar skaitmeninėje erdvėje, fizinis, kasdien matomas objektas tampa retenybe, kuri paliekama žmogaus rankose, automobilyje, spintoje ar kabinete. Ši nuolatinė, natūrali sąveika su prekės ženklu sukuria ryšį, kurio negali suteikti […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: