kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

B. Vanagas: „Dakaras yra dar kitoks nei maniau“

Pranešimas spaudai

Ketvirtoji Dakaro ralio diena lietuviams Benediktui Vanagui ir Sauliui Jurgelėnui neapsėjo be nuotykių. 288 km ilgio greičio ruože, kuriame smėlį keitė akmenuoti Andų kalnų keliukai, lenktynininkams vėl teko vaduotis iš klampaus kopų smėlio bei žaibiškai pakeisti du prakirstus automobilio ratus. Nepaisant visko, ekipažas įveikė ir ketvirtąjį Dakaro greičio ruožą, finišuodami 74-ti. Motociklų įskaitoje važiuojantis Gintautas Igaris finišavo 96-as ir šiuo metu bendrojoje įskaitoje užima 108 vietą.

Ketvirtasis etapas visiems Dakaro dalyviams buvo bene sunkiausias: smėlyje klimpo tiek naujokai, tiek seni ralio vilkai, o netikėtai išdygę akmenys kai kuriems jų užbaigė lenktynes anksčiau laiko. Be 288 kilometrų dulkių ir karščio „kokteilio“ greičio ruože, po finišo lenktynininkai papildomai turėjo įveikti dar 430 km kelią iki lenktynių serviso zonos („bivuako“). O tai nėra tokia paprasta užduotis prieš tai kelias valandas praleidus greičio ruože.

Šiame etape „General Financing – Autopaslauga“ komandai pasiekti finišą be incidentų papildomai apsunkino ribotas matomumas. Po ankstesniuose greičio ruožuose patirtų nesėkmių, komandos technikams teko gaminti organinį priekinį stiklą. O prie jo, kaip žinia, kur kas geriau kimba dulkės. Dėl riboto matomumo pirmojoje greičio ruože ekipažas pateko į duobę kopose, iš kurios išsivaduoti prireikė pusantros valandos brangaus laiko.

Antrojoje maršruto dalyje, keitėsi greičio ruožo kelio danga – smėlis perėjo į akmenuotus keliukus. Aštrūs akmenys ne vienam dalyviui sulaužė pakabą. Lietuviams pasisekė šiek tiek geriau – juose Benediktas Vanagas ir Saulius Jurgelėnas turėjo operatyviai pakeisti du prakirstus automobilio ratus.

„Pradedu suprasti, kas yra Dakaras. Nors negaliu sakyti, kad anksčiau jį įsivaizdavau klaidingai, bet jis yra dar kitoks. Visi žino, kad tai maratonas. Tačiau žiūrint į priekį, suprantu, kad tai „ultramaratonas“, – kalbėjo Benediktas Vanagas, grįžęs į „bivuaką“ papildomai nuvažiavęs dar 430 km garsiuoju „Panamerikos“ plentu.

„General Financing – Autopaslauga“ komandos inžinieriai ir mechanikai, per naktį dirbę ir ruošę automobilį  „OSCar“ dienos lenktynėms, šią per kalnus einančia 500 km atkarpą įveikė per 12 val.

Ketvirtą Dakaro ralio greičio ruožą automobilių įskaitoje lietuviai įveikė 74-ti iš 136 startavusių automobilių, iš lenktynių pasitraukė dar 12 ekipažų. Bendroje įskaitoje po 4 etapų „General Financing – Autopaslauga“ ekipažas užima 105 –ąją vietą.

Dakaro lenktynių metu visą naujausią informaciją apie lietuvių pasirodymą galima sekti www.benediktasvanagas.lt puslapyje ir lenktynininko Benedikto Vanago „Facebook“ profilyje.

Oficialus „Dakar 2013“ tinklalapis ir rezultatai: www.dakar.com.

Susijusios naujienos

Ar savivaldybės ras tinkamą sprendimą dėl nekilnojamojo turto mokesčio tarifo?

Vacys Staknys Ne už kalnų 2026 m. Jau žinome, jog jiems įžengus į savo tėkmę Registrų centras pasistengė nekilnojamojo turto kainas kilstelėti taip, kad visiems jo turėtojams tapo nejuokinga. Turto vertė padidėjo beveik dvigubai, o tai reiškia, jog jo mokestis taip pat didės beveik dvigubai ir tai kai kuriems verslams bus nepakeliama našta.  Nekilnojamojo turto […]

Skaityti daugiau

Lapkričio 21 d. mitinge kviečiama prisiimti atsakomybę už valstybės ateitį

Kultūros bendruomenės spaudžiami socialdemokratai susigrąžino ministeriją į savo rankas, ir kultūros ministre buvo paskirta Vaida Aleknavičienė. Tai – plačios kultūros bendruomenės ir ją palaikančios visuomenės susitelkimo rezultatas. Tačiau procesai, vedę jo link, ir nerimą keliančios politinės aplinkybės šalyje šiandien skatina pilietinę visuomenę prisiimti atsakomybę ne tik už kultūros lauko, bet ir už valstybės ateitį. Todėl […]

Skaityti daugiau

Kreipdamiesi dėl gręžinio, įsitikinkite, kad pridedate reikiamus dokumentus

Lietuvos geologijos tarnyba atkreipia gyventojų dėmesį, kad, kreipiantis dėl požeminio vandens gręžinio įteisinimo, pasitaiko atvejų, kai atsiunčiami netinkami dokumentai. Dažniausia klaida – vietoj paraiškos savivaldybei kopijos ir savivaldybės pritarimo naudoti gręžinį pateikiami projektavimo dokumentai. „Jei gręžinys įrengtas iki 2022 m. gegužės 1 d. ir norite jį įteisinti, bet prisegėte paraišką ir savivaldybės pritarimą dėl gręžinio […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: