Jonas Kavaliauskas
AB „Kelių priežiūra“ atsiuntė atsakymą į naujienų portalo kvitrina.com užklausą dėl vykdomų darbų prie Greimų tilto, kuriame informuoja, „kad darbai ant Greimų tilto Prienuose vykdomi pagal tiksliai suplanuotą technologinį grafiką, atsižvelgiant į medžiagų tiekimo, darbų kokybės bei saugumo reikalavimus. Atliekant tokius darbus yra būtinos technologinės pertraukos, trunkančios iki 12 valandų, nepriklausomai nuo paros laiko. Net ir dirbant papildomai, šių procesų pagreitinti neįmanoma – kai kurios medžiagos privalo išbūti stabilizacijos laiką, todėl eismas vis tiek išliktų apribotas“. Deja, šis atsakymas nepaaiškina dabartinės situacijos, kai po atliktų darbų vienoje eismo juostoje visa daugiau nei 10 metrų atkarpa virto tikru kalnelių ruožu. Būtent šio ruožo įveikimas išbalansavo eismą, nes automobiliai priversti mažinti greitį.
Eilės, norint persikelti per tiltą, padvigubėjo ir visiškai sujaukė situaciją. Šio svarbaus projekto vykdytojai pamiršo, kad Greimų tiltas yra pagrindinė arterija, norint pasiekti Birštono kurortą, ir stovint eilėje apie 2 valandas nuotaikos tikrai negerėja. Ir dabar kyla klausimas, kodėl po atliktų darbų nebuvo tinkamai sutvarkyta danga ir pabloginta situacija persikeliant per tiltą? Šis atvejis rodo, kad rangovas, nors ir apgailestauja dėl laikinų nepatogumų, pats juos ir sukuria. Nejaugi mūsų šalyje valstybinės įmonės neturi laikytis darbų kokybės standartų? Iš tiesų, gal užtenka slėptis po visokiais reikalavimais ir šiek tiek pagalvoti ir apie piliečiams sukeltus nepatogumus bei padidėjusius kaštus.
P.S. Tiesa, ruošiant straipsnį spaudai, darbininkai rankiniu būdu paliktus „kalnus“ šiek tiek išlygino, bet automobilių vairuotojai priversti mažinti greitį, kad nereikėtų po šio pasivažinėjimo vykti į remonto dirbtuves.








