kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

„Compensa Life“ augo dukart sparčiau už gyvybės draudimo rinką

2014 m. rugpjūčio 20 d.

2014 m. pirmąjį pusmetį gyvybės draudimo bendrovė „Compensa Life“ surinko 33,7 mln. Lt pasirašytų gyvybės draudimo įmokų – 37,3 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tai dvigubai didesnis augimas,  nei visos gyvybės draudimo rinkos, šiemet sudaręs 18,3 proc.

Per pirmąjį pusmetį „Compensa Life Vienna Insurance Group SE“ Lietuvos filialas pasirašė 5886 naujas sutartis – ketvirtadaliu  daugiau nei pernai. Vienkartinių įmokų suma per pirmąjį šių metų pusmetį šoktelėjo net pusantro karto – iki 4,86 mln.Lt, o sveikatos draudimo gautų įmokų suma padidėjo 18 proc., iki 6,72 mln.Lt.

„Galime pasidžiaugti, kad bendrovės strategija būti arčiau kliento, rasti individualų sprendimą kiekvienam, pasiteisina, – kalbėjo „Compensa Life“ vadovas Tomas Milašius. – Mūsų pagrindinis tikslas – kokybiškiau aptarnauti klientus bei greičiau sumokėti  draudimo išmokas. Todėl ateityje planuojame ir toliau investuoti į procesų optimizavimą“.

Ryškų gyvybės draudimo bendrovės „Compensa Life Vienna Insurance Group SE“ Lietuvos filialo augimą lėmė nuoseklios investicijos į tvirtų santykių su klientais kūrimą ir išlaikymą. „Atsakingai žiūrime į savo įsipareigojimus, kad klientams užtikrintume saugumą nelaimės atveju ir kokybiškai geresnę finansinę perspektyvą“, – sako T. Milašius. Be to, bendrovė nuolat tobulina klientų aptarnavimo, informacijos perdavimo sistemas, siekia, kad įvykių analizė, sprendimas ir žalos išmokėjimas būtų atliktas kuo sparčiau.  Šie žingsniai duoda rezultatų – jau kelerius metus iš eilės įmonė auga sparčiau už visą rinką.

„Compensa Life“ vadovas tikisi, kad bendrovė išlaikys tokius pat sparčius augimo tempus iki šių metų pabaigos. „Visa rinka šiemet stipriai auga – jau kurį laiką gyvybės draudimo rinkos augimas nebuvo perkopęs dviženklio skaičiaus. Net jei dėl įvairių pasaulio ekonomikoje vykstančių procesų augimas antrąjį pusmetį šiek tiek sulėtės, šiemet rinka gali augti apie 12 – 15 proc.“, – prognozuoja T. Milašius.

Pasak bendrovės vadovo, žmonės vis sąmoningiau planuoja savo ateitį ir renkasi jiems tinkančius kaupimo ateičiai produktus. Kitais metais draudimo rinkos augimas natūraliai turėtų šiek tiek sulėtėti, tačiau teigiamos tendencijos išliks, prognozuoja T.Milašius.

Susijusios naujienos

Skaitmeninės marketingo paslaugos – kas populiariausia 2025 m.?

Skaitmeninis marketingas jau seniai tapo neatsiejama verslo dalimi, tačiau 2025 m. jis pasiekė naują brandos lygį. Verslai nebegali apsiriboti vien tik „Google Ads“ ar „Facebook“ reklama. Šiandienos klientai yra reiklesni, informuotesni ir ieško patirčių, o ne vien produkto. Nenuostabu, kad marketingo paslaugos nuolat kinta, o tai, kas buvo tendencija prieš keletą metų, dabar laikoma standartu. […]

Skaityti daugiau

Birštono kurorte naujovė: vidury gatvės – „ančiukų takas“

kvitrina.com Labai smagu, kad Birštono kurorte labai daug daroma miestelėnų ir kurorto svečių patogumui. Bet unikalus žymėjimas S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje šiek tiek suglumino. Gatvės viduryje palikta erdvė, kuri tarp birštoniečių vadinama „ančiukų taku“.   Logiškai suprantama, jog gatvėje buvo nubrėžta nauja transporto priemonių judėjimo srautų atskyrimo juosta, o senoji palikta. Bet praėjo jau […]

Skaityti daugiau

Pašventintas Prienų KLC įgytas krovininis automobilis (Fotoakimirkos)

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: