Naujienų portalo kvitrina.com skelbtos apklausos apie aptarnavimo lygį bankuose metu išryškėjo įdomūs dalykai. Savo nuomonę išsakė 229 portalo lankytojai ir ilgą laiką apklausos rezultatai gan realiai atspindėjo bendrąją situaciją.
Daugiausiai portalo lankytojų vertino Swedbanko aptarnavimo lygį: 66 pasisakė teigiamai, 35 – neigiamai. Šiaulių banko aptarnavimo lygį įvertino 14 portalo lankytojų, 9 liko patenkinti aptarnavimu, 5 – ne. Prienų taupos klientai dažniausiai lieka patenkinti banko aptarnavimo lygiu: net 18 lankytojų iš 21 pasisakė teigiamai. Sudėtingiau vertinti DnB banko rezultatus. Ilgą laiką šio banko įvertinimas buvo neigiamas, tačiau per keletą dienų teigiamai atsiliepiančių apie aptarnavimo lygį tame banke skaičius netikėtai išaugo ir balansas virto teigiamu.
Portalo administratorius įtaria, jog balsavimo rezultatai galėjo būti įtakoti. Pvz. buvo organizuotas kolektyvinis balsavimas, kuris lėmė geresnius rezultatus (64 pasisakė už gerą aptarnavimą, 29 įsitikinę, jog banke aptarnavimo lygis žemas), nors iki spalio 30 d. 16 val. minėto banko aptarnavimo lygį teigiamai buvo įvertinę tik 9 portalo lankytojai. Balsavimas buvo nutrauktas spalio 31 dieną.
O štai įdomus sutapimas: iš to paties IB adreso, iš kurio buvo balsuojama už aukštą DnB banko aptarnavimo lygį, pasistengta organizuotai prabalsuoti už blogą Swedbanko aptarnavimą.
kvitrina.com informacija