kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

Kauno AVMI kviečia mokesčių mokėtojus vertinti aptarnavimo kokybę

Pranešimas spaudai          

Valstybinė mokesčių inspekcija siekė ir siekia tapti kiekvieno mokesčių mokėtojo patikimu partneriu ir patarėju mokesčių klausimais – padėti gyventojams ir verslui tinkamai vykdyti įstatymų numatytas mokestines prievoles. Suprasdama bendravimo kultūros svarbą, darančią įtaką darbų rezultatams bei bendradarbiavimui, dar 2007 m. VMI, viena pirmųjų valstybinių institucijų, patvirtino Mokesčių mokėtojų aptarnavimo standartą. Šis dokumentas nusako visų Inspekcijos darbuotojų elgesio su mokesčių mokėtojais normas bei aptarnavimo sąlygas.

Jau šešeri metai besivadovaudama šiuo standartu VMI stengiasi vykdyti bei tobulinti jame numatytus įsipareigojimus mokesčių mokėtojams.

„Kasdieniniame savo darbe: tiek užtikrinant visą reikiamą pagalbą mokesčių mokėtojams vykdant savo mokestines prievoles, tiek vykdant mums patikėtas kontrolės funkcijas, vadovaujamės bendromis etikos normomis bei geranoriška pagalba vieni kitiems. Tik siekdami abipusio dialogo, galime tikėtis produktyvaus bendradarbiavimo. Norime būti tikri, jog kiekvienas mūsų darbuotojas bendraudamas su mokesčių mokėtoju, jo atžvilgiu neturi jokių išankstinių, suteikia visą būtiną ir privalomą mokesčių mokėtojui suteikti informaciją ir pagalbą bei tinkamai ir be arogancijos sprendžia konfliktines situacijas“, – teigia Kauno AVMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Judita Stankienė.

Valstybinė mokesčių inspekcija siekia nuolat tobulinti mokesčių mokėtojų aptarnavimą, todėl atsiliepimai apie jo kokybę yra itin svarbūs. Kauno apskrities valstybinė mokesčių inspekcija kviečia įmones, įstaigas, organizacijas ir gyventojus įvertinti darbuotojų aptarnavimo kultūrą. Savo atsiliepimus mokesčių mokėtojai gali palikti atsiliepimų/nusiskundimų knygose, esančiose mokesčių mokėtojų aptarnavimo padaliniuose, taip pat atsakę į anoniminės anketos, kurią galima rasti mokesčių mokėtojų aptarnavimo skyriuose, klausimus ir ją pateikę apskrities valstybinei mokesčių inspekcijai, kurios teritorijoje mokėtojai gyvena ar vykdo savo veiklą. Anketą galima įmesti į dėžutę Mokesčių inspekcijoje ar atiduoti VMI darbuotojui. Pranešti apie grubų, arogantišką, nepagarbų darbuotojų elgesį mokesčių mokėtojai gali paskambinę VMI pasitikėjimo telefonu 1882.

Išsamiai su Mokesčių mokėtojų aptarnavimo standartu gyventojai gali susipažinti VMI interneto svetainėje, adresu http://www.vmi.lt/cms/documents/10162/4808155/MM+aptarnavimo+standartas/1555cc29-7c30-4ec9-82e5-ee1f2aaccbce arba Valstybinės mokesčių inspekcijos paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“, adresu https://www.facebook.com/media/set/?set=a.560659650s662436.1073741831.412767092118360&type=3

vmi.lt

Susijusios naujienos

Jaunųjų šaulių būreliai: aktyviai, prasmingai ir nemokamai visoje Lietuvoje

Prasidėjus mokslo metams moksleiviai ir jų tėvai ieško įdomių ir prasmingų veiklų po pamokų. Viena iš tokių galimybių – jaunųjų šaulių būreliai, kurių visoje Lietuvoje veikia net 250. Laiką leidžia aktyviai ir nenuobodžiai „Jaunųjų šaulių būreliai – tai bendruomenė, kurioje ugdomos vertybės, grūdinami įgūdžiai ir stiprinamas jauno žmogaus pasitikėjimas savimi. Čia nuotykiai virsta naudingomis žiniomis, […]

Skaityti daugiau

Och ta Bulvė bulvelė BUM!

Vilija Čiapaitė Kaip sakoma, rugsėjis – bulviakasio mėnuo, todėl vykstant į Veiverius matėsi boluojantys maišus su derliumi, kurį kruopščiai surūšiuoja tiek ūkininkai, tiek vienkiemiuose gyvenantys žmonės. Tokia jau lietuviška tradicija, kad bulvės ir jų patiekalai kaskart atsiduria ant stalo, kad sočiai pavalgytume, ir nagingų šeimininkių dėka pilvus prikemšame bulviniais blynais bei cepelinais. O jų padažiukas […]

Skaityti daugiau

Bendruomenių šventė „Bulvė Bum“ Veiveriuose (Fotoakimirkos)

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: