Iki 2021-2022 m. „Betsafe-LKL“ sezono likus daugiau nei mėnesiui, lyga iš pagrindų atnaujina savo prekės ženklą.
Rudenį pirmenybių žiūrovus pasitiks ne tik naujasis „Betsafe-LKL“ logotipas, bet ir eilė kitų naujų audio ir vizualinių elementų – muzikinis takelis, įvaizdinis klipas, televizijos grafika.
„Lyga pradeda naują etapą, todėl atėjo metas didesniems pokyčiams, – kalbėjo lygos komunikacijos vadovas Vaidas Leliuga. – Naujai ketverių metų kadencijai perrinktas prezidentas Remigijus Milašius, būsimame „Betsafe-LKL“ čempionato sezone rungtyniaus nebe 10, o 11 komandų, televizijos ekrane – rekordinis transliuojamų rungtynių kiekis, keičiasi ir pačio turnyro sistema – jis vyks trimis ratais.
Atnaujinome ne tik logotipą – pakeitėme stilių, spalvas. Su nekantrumu laukiame sezono starto, kada žiūrovams, stebintiems rungtynes ekrane, galėsime pateikti atnaujintus grafinius elementus. Tikiu, jog visa tai rungtynių transliacijoms suteiks dar daugiau kokybės. Ir tai – tik dalis naujienų būsimame sezone.“
Didžiausias pokytis – naujasis čempionato logotipas, kurį sukūrė ženklodaros agentūra IMAGINE.
„Krepšinio ženklus ir ikonas dažniausiai siejame su krepšinio klubais, jų simboliais ir personažais, – sakė IMAGINE kūrybos vadovė Aistė Bikauskė. – Šiuo atveju išsikėlėme tikslą surasti lakonišką, gerai atpažįstamą, paprastą sprendimą, kuris atvaizduotų lygos prasmę – dviejų komandų kovą.
Sprendimą radome pačiame lygos trumpinyje – dvi simetriškos „L“ raidės tapo dviejų komandų, susitinkančių krepšinio aikštelėje, simboliais. Tam pabrėžti logotipe viena „L“ raidė apsukama, taip ženklas įgauna simetriją, o iš stambių raidžių susidariusi forma sukuria apdovanojimų pakylos įspūdį. Raidžių stambumas irgi pasirinktas ne atsitiktinai – jis simbolizuoja lygos svarbą Lietuvoje ir stabilumą.
Grafinę kalbą sudaro stilizuoti krepšinio aikštelės grafiniai elementai, kuriuos papildo dinamiškas šriftas bei žaidėjų ir žaidimo nuotraukos, perteikiančios varžybų – dviejų komandų susidūrimo aikštelėje – dvasią, ją pastiprina ir pasirinktas koloritas – kontrastingos mėlyna ir raudona spalvos. Grafinė kalba atpažįstama, dinamiška kaip ir pats žaidimas, o logotipas tampa viso prekės ženklo parašu.“
Kartu su pagrindiniu lygos logotipu atsinaujina ir LKL TV bei LKL akademijos logotipai, kuriuose atsispindės jau naujasis „Betsafe-LKL“ prekės ženklas.
Taip pat jau artimiausiu metu aistruoliams bus pristatytas su Lietuvoje gerai žinomu prodiuseriu kuriamas naujas lygos muzikinis takelis, rugpjūčio viduryje sirgalius pasieks ir šiuo metu filmuojamas įvaizdinis sezono klipas.
Naujojo „Betsafe-LKL“ sezono startas – rugsėjo antroje pusėje. Tvarkaraštis bus paskelbtas rugpjūčio 16 dieną.