kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

Liepos 1 d. paimti mėginiai rodo, kad Jiezno ežere galima maudytis

34699-1

kvitrina.com

Prienų visuomenės sveikatos biuras praneša, jog liepos 1 d. buvo paimti vandens mėginiai ir iš Jiezno ežero. Rezultatai rodo, kad jame galima maudytis. 

Taip pat patikros rezultatai rodo, kad vanduo ir toliau išlieka švarus Beržyno parko tvenkinyje.

106991675_3207247049334055_2676059129077693022_n

Smagu, kad Prienuose atsirado nors viena maudynių vieta. Tiesa, nemažai gyventojų norėtų, kad tokia vieta atsirastų Nemune, ties Paprienės poilsio ir sporto erdve, kurioje kasdien sportuoja jaunimas, poilsiauja šeimos su vaikais. Manoma, Prienų rajono savivaldybės administracija atsižvelgs į miestelėnų pageidavimus.

Susijusios naujienos

ES investicijos Prienų rajone: pokyčiai, kuriuos jaučia kiekvienas gyventojas

2021–2027 m. Europos Sąjungos (ES) fondų investicijos pasiekia ir Prienų rajoną. Iki 2029 m. pabaigos planuojama panaudoti apie 22,27 mln. eurų. Kalbamės su Prienų rajono savivaldybės meru Alvydu Vaicekausku apie tai, kaip ES investicijos keičia rajoną. – Kokias galimybes Prienams atveria bendradarbiavimas su Kauno regiono savivaldybėmis įgyvendinant funkcinės zonos strategiją? A. V.:Tai naujas požiūris į […]

Skaityti daugiau

Vizitai pas gydytojus: kaip nebijoti ir užsiregistruoti

Vizitas pas gydytoją dažnai sukelia nerimą. Nežinomybė, baimė sužinoti blogas naujienas ar ankstesnės nemalonios patirtys gali priversti atidėlioti apsilankymą. Tačiau reguliarūs vizitai yra labai svarbūs – jie leidžia laiku pastebėti sveikatos problemas, užkirsti kelią ligoms ir gauti patikimus patarimus dėl gyvenimo būdo, mitybos ar fizinio aktyvumo. Kodėl vizitas pas gydytoją nėra baisus Daugelis žmonių mano, […]

Skaityti daugiau

Kaip maišeliai su logotipu stiprina prekės ženklą?

Maišeliai su logotipu šiandien atrodo kaip paprastas, žemiškas sprendimas, tačiau būtent tai ir yra jų jėga. Kai beveik kiekviena įmonė stengiasi išsiskirti socialiniuose tinkluose, reklamos kampanijose ar skaitmeninėje erdvėje, fizinis, kasdien matomas objektas tampa retenybe, kuri paliekama žmogaus rankose, automobilyje, spintoje ar kabinete. Ši nuolatinė, natūrali sąveika su prekės ženklu sukuria ryšį, kurio negali suteikti […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: