kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

Tarptautinių tyrimų vertinimu, „Vytautas“ – millenials kartos vanduo

Vytautas-2

Lietuvoje atlikus naujausią „Best Buy Award“ tyrimą, gazuotas mineralinis vanduo „Vytautas“ išrinktas kaip geriausias kainos ir kokybės santykio produktas gazuoto mineralinio vandens kategorijoje. Skirtingai nuo ankstesnių tyrimų, šis buvo orientuotas išskirtinai į 18–37 m. amžiaus vartotojų kategoriją, tad „Vytautas“ gali pagrįstai vadintis Lietuvos millenials kartos vandeniu.

Millenials – tai vartotojai, kurie be perstojo naršo internete, pasitiki socialinių tinklų galingųjų, tačiau tuo pačiu – visiškai nepažįstamų žmonių rekomendacijomis, be to, nori būti lyderiais inovatoriais, o ne sekėjais. Štai šie žmonės artimiausiu metu rinkoje bus aukščiausią perkamąją galią turinti karta, todėl jos pasirinkimas yra ypač reikšmingas, vertinant bet kokio produkto perspektyvą ateityje. Džiugu, kad „Vytautas“ nusipelnė jų pasitikėjimo ir yra įvertintas kaip geriausio kainos ir kokybės santykio mineralinis vanduo“, – sako „Birštono mineraliniai vandenys“ komercijos direktorius Robertas Šnaras.

Pastarojo, išskirtinai millenials kartos, „Best Buy Award“ 2017–2018 m. tyrimo apklausa atlikta internete šių metų birželio–liepos mėnesiais, joje dalyvavo 1200 18–37 m. lietuvių. Tyrimu kasmet siekiama įvertinti vartotojų patirtį, nuomonę bei suvokimą, susijusį su tam tikrais produktų gamintojais ar paslaugų teikėjais, kurie siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje. Atsakydami į atvirus klausimus respondentai gali laisvai rinktis jiems patinkančius produktų pardavėjus ir paslaugų teikėjus. Tyrimą atlieka šveicarų organizacija ICERTIAS

Tačiau tai – toli gražu ne pirmasis „Vytauto“ įvertinimas. 2012 m. tyrimų bendrovės „GFK“ duomenimis jis pateko į mylimiausių lietuvių prekių ženklų dešimtuką, kur savo balsą jam skyrė net 35 proc. apklaustųjų – tai aukščiausias rezultatas maisto prekių ir nealkoholinių gėrimų kategorijoje. O nuo pat 2011-ųjų iki 2016 m., t. y. 6 metus iš eilės, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos organizuojamame populiariausios prekės konkurse „Vytautas“ skina laurus „vandens“ kategorijoje. Šiame konkurse nugalėtojai renkami pagal vartotojų pasirinkimą – didžiausius pardavimus. Anot R. Šnaro, tai kad „Vytautas“ savo kategorijoje nuolat nurungia kitas vietos ir užsienio gamintojų prekes, liudija apie neblėstančią pirkėjų ištikimybę kokybiškam lietuviškam produktui.

 

Susijusios naujienos

„Pievos boutique“ – tai vieta, kur laikas sulėtėja

Vilija Čiapaitė Spalio 25-osios dieną, perkirpus simbolinę juostelę, duris atvėrė nauja Birštono poilsio erdvė – „Pievos boutique“ apartamentai. Penki šviesūs, šiluma alsuojantys kambariai sukurti taip, kad primintų namus – tuos, kuriuose norisi ilsėtis, kvėpuoti ir tiesiog būti. Vintažo detalės, kruopščiai parinkti audiniai, meniškos smulkmenos ir Martyno Gaubo kūriniai ant sienų suteikia ypatingo jaukumo. Kiekvienas kampelis […]

Skaityti daugiau

„Via Lietuva“: Prienų rajone pradedamas asfaltuoti žvyrkelis Balbieriškis–Jiestrakis–Plutiškės

„Via Lietuva“, įgyvendindama žvyrkelių asfaltavimo programą, Prienų rajone pradeda valstybinės reikšmės rajoninio kelio Balbieriškis–Jiestrakis–Plutiškės (Nr. 3304) ruožo nuo 21,2 iki 24,6 km asfaltavimo darbus. Planuojama, kad šis beveik 3,4 km ilgio ruožas bus išasfaltuotas kitų metų rudenį. „Tai – jau trečias žvyrkelis, kurį pradėjome asfaltuoti šį rudenį. Kiek anksčiau asfaltavimo darbai prasidėjo Elektrėnus ir Abromiškes […]

Skaityti daugiau

Kodėl vis daugiau darbdavių Lietuvoje investuoja į darbuotojų draudimą?

Lietuvoje pastaraisiais metais vis labiau pastebima tendencija – įmonės vis aktyviau rūpinasi savo darbuotojų sveikata ir finansiniu stabilumu. Jei anksčiau papildomos socialinės naudos buvo labiau išimtis nei taisyklė, šiandien jos tampa neatsiejama darbdavio įvaizdžio dalimi. Darbuotojų draudimas tampa viena populiariausių priemonių, kuri padeda įmonėms ne tik pritraukti naujų specialistų, bet ir išlaikyti jau turimus. Keičiantis […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: