Prienų sporto visuomenė su džiaugsmu sutiko naujos arenos atidarymą. Buvo daug kalbama, jog krepšininkams senoje mini arenoje skiriama per daug laiko ir tai trukdo kitų sporto šakų atstovams tinkamai vykdyti ugdymo procesą. Krepšininkai persikėlė į naująją areną, bet situacija mini arenoje ne tik nepasikeitė, bet ir pablogėjo, nes čia salė retai naudojama, kadangi daugumos sporto šakų atstovai suskubo į naujos arenos patalpas. Atrodytų, reikėtų džiaugtis naujos arenos užimtumu, tačiau reali situacija visiškai kitokia. Arenos išlaikymas – pakankamai brangus, bet joje, išskyrus krepšinio rungtynes, kitų komercinių renginių niekas neorganizuoja.
Tiesa, Centro administracija su entuziazmu organizuoja turnyrus, kuriuose būna partnere, o patirtas išlaidas dengia iš įstaigos biudžeto, kuris tikrai nėra subalansuotas. Naujos arenos statybų metu buvo daug kalbama, jog tai bus komercinis statinys, turėsiantis pats save išlaikyti, bet kalbos liko kalbomis, nes šiuo metu arenos veikla finansuojama iš biudžeto.
Pasibaigusio 2011/2012 m. krepšinio sezono pabaigoje tarp Prienų KKSC administracijos ir krepšinio klubo „Prienai“ vadovybės įsiplieskė ginčas dėl reklamos talpinimo arenoje. Sprendžiant ginčą buvo konstatuota, jog būtina sukurti reklamos talpinimo arenoje metodiką ir ja vadovautis. Deja, Prienų KKSC administracija, kuriai buvo pavesta paruošti metodiką, to dar nepadarė. Artėja naujas sezonas. Negi jo metu įsiplieks nauji ginčai?
Viktoras Arbačiauskas