7 efektyvūs verslo investuotojų pritraukimo būdai

advokatu kontora

Dairotės originalių būdų, kurie padėtų atkreipti investuotojų dėmesį? Šiandien yra ne vienas efektyvus metodas, bet dar geriau, kai yra galimybė derinti kelis kanalus. Tiesa, tradiciniai investavimo paieškų būdai vis dažniau papildomi originaliais strategiškais žingsniais. Sužinokite 7 unikalius kelius, kurie gali padėti jūsų idėjai išvysti dienos šviesą, o gal įžengti į naujas rinkas.

1. Konsultacija su specialistais

Visų pirma, pravartu susisiekti su investicijų specialistais. Geriausia žvalgytis ne trumpalaikio patarimo, o ilgalaikių partnerių, kurie padės visoje augimo kelionėje. Kone kiekvienas veiksmas versle ir kuriant naują produktą paremtas teise: savo komandoje turint stiprius teisininkus, galima drąsiai konsultuotis dėl naujų galimybių ir investicijų pritraukimo.

Tiesa, svarbu, kad specialistai būtų ne tik savo srities ekspertai, bet ir aktyviai dalyvautų novatoriškose verslo bendruomenėse. Dairotės veržlių, nuolat naujomis galimybėmis besidominčių teisininkų? Verta pasidomėti tokia filosofija besivadovaujančia advokatų kontora „Motieka ir Audzevičius“. Didelį patirties bagažą sukaupę ekspertai gali pasiūlyti ne tik naudingų įžvalgų, bet ir lemtingų pažinčių.

2. Specializuotos platformos internete

Apie save skleisti žinią rekomenduojama bent keliais kanalais – taip daugiau šansų atsirasti tinkamoje vietoje tinkamu metu. Interneto platybėse gausu specializuotų investicijų pritraukimo platformų. Skirtingose skaitmeninėse erdvėse galite kūrybingai pristatyti savo idėjas, prekes, produktus.

Čia svarbu investuoti į vizualiai patrauklų pateikimą, nes vis dėlto pirmiausia patraukia „viršelis“, o ne turinys. Beje, gera mintis paskelbti apie projektą ne tik lokaliai veikiančiuose, bet ir tarptautiniuose interneto puslapiuose.

3. Socialiniai tinklai

Rinkodaros ekspertai pastebi, kad socialiniuose tinkluose vis daugiau tikrumo, tiesioginės, nuoširdžios komunikacijos su auditorija. Gerai pagalvojus, galbūt tai galima išnaudoti kaip investicijų pritraukimo kanalą. Pasvarstykite, gal jūsų atveju įmanoma suburti auditoriją, kuriai aktuali tam tikra tema, produktas.

Nustebtumėte, kiek daug visapusiško palaikymo sulaukia įdomiu turiniu ar preke besidalinantys kūrėjai. Pastaroji tendencija – fizinių asmenų parama. Žinoma, tai reikalauja daugiau investicijų į kokybišką komunikaciją ir sklaidą.

4. Tikslingai pasirinkti renginiai

Dar viena investuotojų paieškų niša – tikslingai pasirinkti renginiai. Mažų mažiausiai praplėsite akiratį, o kartu ir galimybių ratą. Idealiu atveju – sutiksite bendraminčių, kurie ateityje taps partneriais ar rėmėjais. Žinoma, svarbu atsižvelgti į produktą, renginio pobūdį. Galiausiai, rekomenduojama bent minimaliai pasiruošti pristatyti save, idėją, turėti patrauklią kontaktų kortelę, socialinių tinklų anketą.

5. Idėjos pristatymas visuomenei

Dažnas saugo originalias idėjas tol, kol jos neįgauna galutinio pavidalo. Tačiau populiarėja ir atviri pirminių produktų versijos pristatymai ir prekių tobulinimas kartu su potencialiu vartotoju. Vieni pasirenka socialinius tinklus, kiti organizuoja renginius, susitikimus. Puikus pavyzdys – tam tikrų produktų degustacija arba prekės išbandymas su tikslinės auditorijos grupe.

6. Originali elektroninių laiškų strategija

Rinkodaros specialistai sako, kad su trenksmu grįžta į visai kitą lygmenį perėjusi elektroninių laiškų strategija. Kūrybiškai pateiktas turinys įvairiu pavidalu gali būti išnaudojamas unikaliam naujos prekės pristatymui. Tiesa, šis metodas aktualesnis tiems, kurie jau turi subūrę tam tikrą auditoriją.

Turite ištikimų sekėjų grupę, kuriai reguliariai siunčiate naujienlaiškius? Pridėkite produkto pristatymą, originaliai papasakokite naujienas. Tikėtina, kad aktuali prekė sulauks palaikymo iš pačių pirkėjų. Vėliau, žinoma, galite sukurti laiškų strategiją įmonėms. Galbūt tai bus kvietimas į renginį, susitikimą, pristatymą.

7. Profesionalūs verslo „akceleratoriai“

Galiausiai, pasidomėkite efektyvumo dirbtuvėmis, vadinamaisiais „akceleratoriais“. Čia susirenkanti verslių, veržlių žmonių bendruomenė ir lektoriai – ideali aplinka tiek partnerių, tiek investuotojų paieškoms. Drąsiai pasakokite apie savo idėją, nebijokite galvoti kūrybiškai, paskleisti pirmines mintis ir leistis į netikėtus sprendimus.

Nuo ko pradėti? Pasikalbėkite su investicijų pritraukimo ekspertais ar jūsų idėjos teisiniu įtvirtinimu besirūpinančiais specialistais. Patikimi, novatoriški teisininkai ne tik suformuos tvirtą intelektinės nuosavybės pamatą, bet ir pateiks ne vieną naudingą investicijų pritraukimo įžvalgą. O toliau – kūrybiškumas ir drąsa!

Taip pat skaitykite