kvitrina.lt · Prienų ir Birštono naujienų portalas

„Lietuvos ryto“ jaunimas laimėjo, Edvinas Šeškus pelnė 13 taškų

Eurolygos atrankos turnyre Ispanijoje dalyvaujanti „Lietuvos ryto“ jaunimo komanda „A“ grupės rungtynėse 94:48 sutriuškino CB „L’ Hospitalet“ komandą ir dėl vietos pusfinalyje kovos su bendraamžiais iš Madrido „Real“ klubo.

Prieniškis Edvinas Šeškus į varžovų krepšį įmetė 13 taškų ir buvo vienas rezultatyviausių komandos žaidėjų.

Pirmose rungtynėse Vilniaus komanda 64:65 nusileido Badalonos „Joventut“ jaunimui.

„Lietuvos ryto“ jaunimas ketvirtadienį sutriuškino Madrido „Real“ bendraamžius ir pateko į atrankos turnyro pusfinalį, kuriame susitiks su „Cajasol“ komanda.

E. Šeškus pelnė 5 taškus ir atkovojo 7 kamuolius.

Susijusios naujienos

ES investicijos Prienų rajone: pokyčiai, kuriuos jaučia kiekvienas gyventojas

2021–2027 m. Europos Sąjungos (ES) fondų investicijos pasiekia ir Prienų rajoną. Iki 2029 m. pabaigos planuojama panaudoti apie 22,27 mln. eurų. Kalbamės su Prienų rajono savivaldybės meru Alvydu Vaicekausku apie tai, kaip ES investicijos keičia rajoną. – Kokias galimybes Prienams atveria bendradarbiavimas su Kauno regiono savivaldybėmis įgyvendinant funkcinės zonos strategiją? A. V.:Tai naujas požiūris į […]

Skaityti daugiau

Vizitai pas gydytojus: kaip nebijoti ir užsiregistruoti

Vizitas pas gydytoją dažnai sukelia nerimą. Nežinomybė, baimė sužinoti blogas naujienas ar ankstesnės nemalonios patirtys gali priversti atidėlioti apsilankymą. Tačiau reguliarūs vizitai yra labai svarbūs – jie leidžia laiku pastebėti sveikatos problemas, užkirsti kelią ligoms ir gauti patikimus patarimus dėl gyvenimo būdo, mitybos ar fizinio aktyvumo. Kodėl vizitas pas gydytoją nėra baisus Daugelis žmonių mano, […]

Skaityti daugiau

Kaip maišeliai su logotipu stiprina prekės ženklą?

Maišeliai su logotipu šiandien atrodo kaip paprastas, žemiškas sprendimas, tačiau būtent tai ir yra jų jėga. Kai beveik kiekviena įmonė stengiasi išsiskirti socialiniuose tinkluose, reklamos kampanijose ar skaitmeninėje erdvėje, fizinis, kasdien matomas objektas tampa retenybe, kuri paliekama žmogaus rankose, automobilyje, spintoje ar kabinete. Ši nuolatinė, natūrali sąveika su prekės ženklu sukuria ryšį, kurio negali suteikti […]

Skaityti daugiau

Taip pat skaitykite: