„Doletoje“ viešėjo japonai

Langai, gaminami UAB „Doleta“ Jiezne, užkariavo daugelio užsienio šalių gyventojų simpatijas. Klientai itin vertina aukštos kokybės, išskirtinio dizaino meistriškai pagamintus medinius ir medžio – aliuminio langus, kurių ilgaamžiškumą užtikrina garantinis servisas. Jiezniečių gaminius pamėgę japonai Hokaido salos Sapporo mieste vieną namų kvartalą pavadino įmonės vardu – „Doleta Jama Hana“. Šis įvykis paskatino Japonijos ambasados Lietuvoje atstovus apsilankyti Jiezne, apžiūrėti įmonę, kurioje gaminami jų kraštiečių simpatijas užkariavę langai. Kaip pasakojo UAB „Doleta“ generalinis direktorius Liutauras Daubara, gamyklos cechuose japonus sudomino čia įgyvendinami technologiniai sprendimai, plati gaminių paletė, orientuota į kiekvienos rinkos poreikius. Svečiams įspūdį padarė gamybos mastai ir ypač tai, kad klientams yra siūlomos 23 langų sistemos – kiekvienai rinkai, kiekvienai šaliai sukurtos savitos, tradicijas, gyvenimo būdą, klimato ypatybes atitinkančios gaminių serijos. Didelis iššūkis „Doletos“ darbuotojams buvo ir Japonija, šalis, kurios gamintojai ir vartotojai ypač reiklūs kokybei, ekonomiškumui, ekologijai ir grožiui. Be abejo, pasak L. Daubaro, einant į šios šalies rinką, buvo stengiamasi pasiūlyti produktus, pritaikytus japonų gyvensenai, saugius ir atsparius, galinčius atlaikyti dažnus čia žemės drebėjimus. Labai palankų įspūdį klientams sudarė ir reklaminė medžiaga, išleista japonų kalba, išstudijuota kultūra, etiketas. Gamykloje lankęsi ambasados darbuotojai atkreipė dėmesį ir į tai, kad jiezniečiai turi Japonijoje gautus gaminių priešgaisrinės saugos sertifikatus, siūlo visapusišką garantinį langų aptarnavimą.

Šis vizitas ir svečių iš Japonijos dėmesys jiezniečių veiklai labai svarbus tolesniam prekybinių ryšių su šia šalimi vystymui, teigia L. Daubara. Ambasados atstovai pažadėjo teikti informaciją apie „Doletą“ ir jos gaminius Japonijos verslo įmonėms, o jų rekomendacijos bus išties svarios ir liudys apie jiezniečių gamintojų patikimumą ir galimybes visapusiškai patenkinti šalies rinkos poreikius.

Taip pat skaitykite