Telefonu 1883 – ir asmeninė informacija apie socialinį draudimą

Gelbėkit vaikus

 „Sodra“, atsižvelgdama į klientų poreikius, plečia savo paslaugų tinklą. Dabar klientai asmeninę informaciją apie save gali sužinoti „Sodros“ informacijos centro telefonu 1883 arba (+370) 5 250 08 83, nurodę Kliento identifikavimo kodą (KID). Kol kas individuali informacija teikiama tik fiziniams asmenims. Ateityje tokią informaciją planuojama teikti ir juridiniams asmenims.

 

Kokią informaciją galima sužinoti su KID?

Kokio dydžio pensija ar pašalpa paskirta, kada tai padaryta, kada ir kaip ji išmokėta, – šiuos ir kitus asmeninius duomenis gyventojai gali gauti paskambinę į „Sodros“ informacijos centrą telefonu 1883 arba (+370) 5 250 08 83, pasakę savo vardą bei pavardę ir konsultanto prašymu padiktavę unikalų kliento identifikavimo kodą, gautą vienu iš toliau pateikiamų būdų. Tai patogu išvykusiems, užimtiems ar tiesiog laiką branginantiems klientams. Turintiems kodą asmenims, pageidaujantiems informacijos minėtais klausimais, nereikės eiti į skyrių.

 

Kaip gauti KID?

Šį kodą galima gauti prisijungus prie Elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos (EGAS) https://gyventojai.sodra.lt (arba adresu www.sodra.lt paspaudus nuorodą „Asmeninė informacija telefonu 1883“) arba jį gali suteikti „Sodros“ teritorinio skyriaus klientų priimamajame dirbantis specialistas. Kartą suteiktas identifikavimo kodas galios 5 metus.

 

Kaip pačiam susiteikti KID?

Jeigu gyventojas jau yra naudojęsis Elektronine gyventojų aptarnavimo sistema (EGAS), pvz., teikęs elektroninį prašymą gauti ligos pašalpą ar kt., vos prisijungęs prie sistemos matys užrašą „Suteikti kliento identifikavimo kodą“. Paspaudus šią nuorodą, KID bus suteiktas.

Jei gyventojas prie sistemos EGAS jungiasi pirmą kartą, pirmiausia reikia „Sodros“ tinklalapyje www.sodra.lt paspausti nuorodą „Asmeninė informacija telefonu 1883“ (čia pateikta ir instrukcija, informuojanti apie tolesnius žingsnius). Tada pasirinkti pirmąjį siūlomą KID susiteikimo būdą per EGAS. Pasirinkus prisijungimą per bankininkystę, pasirinkti banką, atsivėrusiame lange paspausti mygtuką „Sutinku“, patvirtinantį, kad klientas leidžia perduoti duomenis „Sodrai“. Tada užpildyti nustatymų lauką, vėl paspausti mygtuką „Sutinku“, kuriuo patvirtinamas susipažinimas su Asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašu, ir KID jau suteiktas.

 

Jei KID pasimetė?

Jeigu gyventojas identifikavimo kodą pames, jį bet kada galės rasti asmeninėje paskyroje prisijungęs prie EGAS. Ten pat galima ir anuliuoti kodą. Ši funkcija yra tam, kad būtų galima susiteikti sau naują kodą, jei asmuo įtaria, kad kas nors galėtų juo pasinaudoti dėl paties kliento neatsargumo (gal klientas kam prasitarė apie kodą, pametė lapelį su užsirašytu kodu ar pan.).

Jeigu klientas nesinaudoja internetu, apie pamestą kodą galės pranešti „Sodros“ informacijos centrui, o atvykęs  į teritorinį skyrių gaus naują kodą.

 

Kada teikiamos konsultacijos telefonu 1883?

Konsultacijos teikiamos darbo dienomis: pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8:00 iki 17:00 val., penktadieniais – nuo 8:00 iki 15:45 val. Prieššventinėmis dienomis konsultacijos teikiamos viena valanda trumpiau.

 

Kiek kainuoja paslauga?

Skambinant trumpuoju numeriu 1883 skambučiai yra mokami pagal ryšio operatorių nustatytus įkainius, o skambinant ilguoju numeriu (+370) 5 250 08 83 skambučiai mokami pagal asmeninį pokalbių mokėjimo planą.

 

Operatorius Pokalbio 1 min. kaina Sujungimo mokestis
UAB „Tele2“ 0,15 Lt 0 Lt
Teo LT, AB 0,27 Lt 0,15 Lt
UAB „Omnitel“ 0,29 Lt 0,15 Lt
UAB „Bitė Lietuva“ 0,30 Lt 0,15 Lt

 

 

VSDFV Alytaus skyriaus informacija

 

Taip pat skaitykite

2 komentarai

Parašyti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai rodomas. * Būtini įvesti laukeliai pažymėti