„Royal SPA Residence“ mintys ir idėjos apie veiksmus po karantino atšaukimo pilnos optimizmo

183098445

 Vidmantas Venclovas

Viešbučių ir turizmo verslas po karantino paskelbimo atsidūrė nepavydėtinoje situacijoje. Veikla buvo uždrausta. O jei nėra klientų, nėra pajamų. Vyriausybė kalbėjo ir dar vis kalba apie pagalbą, bet laikas eina, ir reikalingi sprendimai.

Apie situaciją viešbučių versle pasikalbėjau su „Royal SPA Residence“ direktoriumi Rimantu Šimkevičiumi. Miškų apsuptyje ant Nemuno kranto įsikūręs viešbutis šiuo metu veiklos nevykdo, bet gyvenimas viešbutyje visgi nesustojo. Dirba apsauga, registratūra, buhalterija. Kiti darbuotojai – prastovoje dėl karantino. R. Šimkevičius teigė, jog visi darbuotojai iki karantino pradžios gavo savo uždirbtas lėšas, o nuo kovo 16 d. – „karantino“ minimumą. Tuo pasirūpino būtent viešbučio administracija. Pasak direktoriaus, gerai apmokami darbuotojai nutarė pasitraukti savo noru ir gavo jiems priklausančias išmokas. Tiesa, jie pasiruošę grįžti, kai tik bus leista viešbučiams ir SPA vykdyti veiklą. Anot vadovo, viešbutis grįžimui paruošęs daug naujų programų ir subrandinęs ne vieną idėją ir tikisi, kad naujovės patiks klientams.

R. Šimkevičiaus teigimu, atidėtų rezervacijų viešbutis turi, kaip ir naujų užsakymų, todėl su optimizmu žiūri į galimybes pradėti savo veiklą.

Primename, jog viešbutis „Royal SPA Residence“ tapo tarptautinio viešbučių tinklo dalimi ir pradėjo pertvarką pagal naujus standartus. 

Taip pat skaitykite

1 komentaras

  1. Ramūnas

    Dabar kai nėra klientų, ponui direktoriui reikėtų pavaikštinėti po šio prabangaus viešbučio lauko teritoriją ir pasižiūrėti į samanojančias ir besilupančias pastatų sienas, pasvirusius lauko žibintus, apželusius šaligatvius, šiukšles ir kitą betvarkę aplinkui. Tada padaryti išvadas ir pagalvoti ar čia pasisvečiavęs žmogus norėtų dar kartą sugrįžti ir kietiems tai rekomenduotų. Apsidairykite, tikrai yra ką susitvarkyti. Ramūnas