Po rekonstrukcijos kelias į Geležūnus – tik lengviesiems automobiliams ir be teisės sustoti 

IMGP1882

kvitrina.com

Gerai pažįstamas nuo senų laikų kelias nuo „rublio“ (dabar „litas“ ir „euras“) iki Geležūnų – jau ne vieną mėnesį uždarytas rekonstrukcijai. Deja, einant darbams į pabaigą, žmonės pastebėjo, jog važiuojamoji kelio dalis stipriai susiaurėjo ir prasilenkti sunkiasvorėms automobiliams ar traktoriui ir lengvajam bus, ko gero, nebeįmanoma. Užtat šalia bus įrengtas gan platus dviračių ir pėsčiųjų takas.

IMGP1881

Birštono savivaldybės administracijos Ūkio, turto ir kaimo plėtros skyriaus vedėjas Pranas Cvilikas paaiškino, jog buvo užduotis rekonstruojant kelią kartu įrengti ir pėsčiųjų ir dviračių taką, kuris negali būti siauresnis nei 2,5 m, todėl keliui liko 4,5 m ir kitoje pusėje bus paliktas vienas metras šalikelės. Pasak P. Cviliko, praplatinti kelio nebuvo galimybės, nes aplink privačios žemės.

IMGP1883

Skyriaus vedėjo teigimu, rekonstruotame kelyje nebus galima sustoti ir stovėti, taip pat važiuoti sunkiasvoriam transportui. Judėjimas bus galimas tik lengviesiems automobiliams. Sunkiasvoriai Geležūnus ir Nemajūnus galės pasiekti 3319-uoju keliu nuo Jundeliškių sankryžos. Užtat dviratininkai galės smagiai pasivažinėti plačiu taku.

 

Taip pat skaitykite

4 komentarai

  1. vairuotojas

    Kyla įdomių minčių apie savivaldybės kompetenciją ir rūpestį gyventojais. Manau, kad prieš ruošiant projektą buvo matyti, kad bus tokia situacija, kad kelio pločio neužteks. Bet buvo nusispjauta į gyventojus, kuriems reikės čia važiuoti, o pasirinkti dviratininkai, kurie bus ne vietiniai ir tai tik vasarą…

    Atsakyti
  2. Apsurdas

    Apsurdų apsurdas dar tokios nesamonės nemačiau kam tokio plataus dviračių tako kam tie bordiūrai ar nebuvo galima praplatinti kelio ir nupiešti skirema balta juosta atskirinčia dviračių taka nuo kelio tai butų paprašiau buve prižiurėti kelia žiemos metu. Sako neleis su ukio technika važinėti tai kaip žmonėms reiks privažiuoti iki savo žemės ka? Gal sraiktasparniu traktoriu pasirišti ir atsiskraidinti? Trūksta žodžių

    Atsakyti
  3. vairuotojas

    Dar vienas ES pinigų siurbimo pavyzdys. Tegul gyventojai važinėja kaip nori, bet nuodviračių tako įrengimo „otkatą“ reikia paimti. Kai matuojamas kelias link privačios žemės ūkio valdos, kelio plotis siekia 8 metrus, o čia tik 4,5 metro. Kip reikės žiemą, kai nuo sustumto sniego kelias tampa dar siauresnis, savibliadai neįdomu, nes reikia įsisavinti dar pinigus apžvalgos bokštui ir t.t. Apie žvyrkelių greideriavimą jau pradedame užmiršti, nes ten ES pinigų nėra

    Atsakyti

Parašyti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai rodomas. * Būtini įvesti laukeliai pažymėti