NETRADICINĖ PIRMOSIOS PAGALBOS PAMOKA JIEZNO GIMNAZIJOJE

102_2407„Tėvų padrąsinimas, namiškių dėmesys bei dalyvavimas mokyklos gyvenime veikia vaiko pasiekimus, požiūrį bei siekius. Kai tėvai paremia ir padrąsina vaikus, jiems geriau sekasi mokytis.“- teigia  JAV psichologas R. Epsteinas.

Skatindami aktyvinti tėvų įsitraukimą į gimnazijos veiklą mokytojai ieško kuo įvairesnių formų. Smagu, kad tėvai ne tik noriai dalyvauja renginiuose, bet ir patys imasi iniciatyvos.

2-4 klasių mokinukai buvo kviečiami pasiklausyti pirmosios pagalbos paskaitos, kurią vedė mamytė Greta. Ji studijuoja slaugą ir mielai dalijosi savo žiniomis.

Paskaitoje vaikai sužinojo, kaip padėti draugui įlūžus į eketę. Ką daryti, jai draugas apalpo ar susižeidė. Mokėsi gaivinti sąmonę praradusį draugą.  Sužinojo, kaip elgtis užspringus, nusideginus karštu vandeniu.

Vaikai ne tik susidomėją klausė pasakojimo, bet ir uždavė daug klausimų, aiškinosi jiems rūpimus dalykus.

Visiems buvo labai smalsu prisiliesti prie manekeno ir pasimokyti daryti dirbtinį kvėpavimą.

Pagilinę jau turimas žinias ir įgiją naujų visi dalijosi įspūdžiais:

-Labiausiai patiko bandymas  gaivinti . Sužinojau, kaip galima pagelbėti žmogui nutikus nelaimei-  Roberta.

– Įdomu, nes mus mokė Robertos mama. Sužinojau ką daryti kai įgelia bitė,- Lukas.

–  Dažniausiai mus moko mūsų mokytoja, o dabar gaivinti mokė Robertos mama, buvo įdomu-  Viktorija.

Ši pamoka, tai  gražus tėvų, vaikų ir mokytojų bendradarbiavimo pavyzdys skatinantis iškoti naujų ugdymo formų.  Ačiū mamytei Gretai .

 

Jiezno gimnazijos pradinių kl. vyr. mokytoja A. Noreikienė

 

Taip pat skaitykite