Natūropatinis dizainas pagal kun. Sebastianą Kneipą

Birstono logo
Birštonas bandys dinamizuoti savo – sveikatingumo kurorto – įvaizdį ir ta proga investavo į prekės ženklo logotipo kūrimą. Pats savaime žingsnis sveikintinas, jei šios idėjos kūrėjai turi veiksmų planą ir remiasi ilgalaike strategija. Be investicijų į kryptingą įvaizdžio formavimą ir savo nišos paieškas, vargu ar Biršoną išgelbės džiazo festivalis ir beveik išblukęs romantiškas praeities įvaizdis.

Taip pat skaitykite

1 komentaras

  1. vapsva

    Nenoriu nieko įžeisti,tiesiog issakau savo nuomonę.Tą logotipą reikia pateikti birštoniečių svarstymui ir balsavimui[variantai turetų būti keli] Mes norim patys isrinkti,o ne taip kaip visada,atsieit ,kažkas žino geriau.Man šis logotipas gana senamadiskas,o šūkis-turi iš karto būti įsimenamas;apie paskelbtąjį to nepasakysi.