Birštonas bandys dinamizuoti savo – sveikatingumo kurorto – įvaizdį ir ta proga investavo į prekės ženklo logotipo kūrimą. Pats savaime žingsnis sveikintinas, jei šios idėjos kūrėjai turi veiksmų planą ir remiasi ilgalaike strategija. Be investicijų į kryptingą įvaizdžio formavimą ir savo nišos paieškas, vargu ar Biršoną išgelbės džiazo festivalis ir beveik išblukęs romantiškas praeities įvaizdis.
Nenoriu nieko įžeisti,tiesiog issakau savo nuomonę.Tą logotipą reikia pateikti birštoniečių svarstymui ir balsavimui[variantai turetų būti keli] Mes norim patys isrinkti,o ne taip kaip visada,atsieit ,kažkas žino geriau.Man šis logotipas gana senamadiskas,o šūkis-turi iš karto būti įsimenamas;apie paskelbtąjį to nepasakysi.
Report