•  gruodis_event_cover

Kredito unijos keičiasi: naująjį veiklos etapą ženklins atnaujintas prekės ženklas

Fortunatas DirgincusPranešimas žiniasklaidai   2015 04 29

 

63 iš 75 Lietuvoje veikiančių kredito unijų vienijanti Lietuvos centrinė kredito unija (LCKU), tęsdama savireguliacijos reformą, patvirtino naująjį Etikos kodeksą.

Pokyčius LKU grupėje, kurią sudaro LCKU ir 63 kredito unijos, nuo šiol žymės naujasis prekės ženklas, reiškiantis stabilią, artimą klientui, bendruomeninės naudos siekiančią kredito unijų veiklą.

„Pastarieji metai parodė, kad kredito unijų sektorius turi keistis, o pokyčius privalome inicijuoti patys. Tęsdami savireguliacijos reformą, kurios tikslas – griežtesnis unijų finansinių rizikų įvertinimas teikiant finansines paslaugas, priėmėme naująjį Etikos kodeksą, įdiegėme klientų aptarnavimo standartą. Šiuos dokumentus patvirtinusios kredito unijos įsipareigojo veikti atsakingai, įsiklausyti į klientų poreikius bei siekti bendruomeninės naudos. Tas pačias vertybes įprasmina ir naujasis prekės ženklas, kurį nuo šiol naudos didžioji LKU kredito unijų grupės dalis“, – teigė LCKU valdybos pirmininkas Fortunatas Dirginčius (nuotraukoje).

Pasak LCKU vadovo, pokyčių būtinybę nulėmė ir kintantys vartotojų poreikiai, susiję su dinamiška finansinių paslaugų rinkos plėtra.

LCKU užsakyto „Synopticom” nuomonių tyrimo metu paaiškėjo, kad 82 proc. gyventojų finansinių paslaugų rinkoje labiausiai pasigenda mažesnių paslaugų įkainių, 36 proc. – įsiklausymo ir atsižvelgimo į asmeninius klientų poreikius, po 27 proc. – patogesnių e. bankininkystės paslaugų ir plataus klientų aptarnavimo tinklo, 26 proc. – operatyvumo priimant sprendimus.

Būtent tokias vertybes ir paslaugas atitinka naujasis LKU kredito unijų grupės prekės ženklas. Pasirinkta šviesiai žalia spalva žymi dinamišką progresyvumą ir atvirumą. Sudedamosios atskiros prekės ženklo dalys sudaro vientisą tvirtą figūrą, kuri simbolizuoja kooperatinę finansų įstaigą, jos bendruomeniškumą, augantį narių skaičių ir lankstumą.

„Neatsitiktinai naująjį prekės ženklą lydi šūkis „Girdime kiekvieną“. Tuo norime pasakyti, kad pagrindinis mūsų pranašumas rinkoje – gebėjimas įsiklausyti į kiekvieno kliento poreikius. Nesvarbu, ar tai būtų moksleivis, pradedantis verslininkas, ūkininkas, ar rinkoje jau įsitvirtinusi įmonė. Šiuo globalizacijos periodu finansų sferoje įsivyrauja unifikuoti sprendimai, todėl nedidelėms ir lanksčioms kredito unijoms atsiranda puiki niša – siūlyti pagal individualius poreikius pritaikytas paslaugas. Manau, būtent ši kryptis ir leis unijoms žengti tvarios plėtros kryptimi“, – sakė F. Dirginčius.

Pasak F. Dirginčiaus, žengdamos į naują veiklos etapą LKU grupei priklausančios kredito unijos daug dėmesio skirs tolesnei e. bankininkystės ir kitų modernių paslaugų plėtrai, o finansinių paslaugų rinkoje sieks išsiskirti individualiu požiūriu į kiekvieną klientą. Klientų patogumui kredito unijų teikiamų paslaugų įkainiai išliks mažesni nei komerciniuose bankuose.

Taip pat skaitykite