Kredito tarpininkė: „Turiu 85 klientus ir jie visi man artimi“

Raimonda GruodyteMarijampolėje gyvenanti 29 metų Raimonda Gruodytė turi chemikės – inžinierės specialybę, tačiau šiandien ji dirba kredito tarpininke vienoje iš kreditus teikiančių įmonių.

„Turėjau kraustytis gyventi į Marijampolę ir ieškoti naujo darbo. Vieną vakarą per televizorių pamačiau reklamą – joje daili moteris su gražia šypsena beldėsi į kitų žmonių namus – ji kažkuo mane sužavėjo ir panorau tokia būti, – atvirauja pašnekovė, dirbanti „Provident Finansai“ įmonėje, – tokia ir tapau. Turiu 85 duris į kurias galiu pasibelsti ir tikiuosi atnešti naudą.“

„Darbo pobūdis – viena mano aistrų“

Kredito tarpininko darbas – specifinis, kurio pobūdis – tiesioginis bendravimas su žmonėmis. Kredito tarpininkas paskiria susitikimą kliento namuose, taip geriau susipažindamas su žmogumi, kuriam reikalinga finansinė pagalba.

„Ši veikla yra kitokia – į žmonių gyvenimus tu atneši naudą, ne paslaugą. Daug dirbau klientų aptarnavimo srityje, buvau vadybininkė ir net pardavėja – išmokau pamilti bendravimą su žmonėmis, tai viena didžiausių aistrų mano gyvenime, – apie atsidavimą darbui pasakoja moteris, – man svarbūs žmonių poreikiai ir į juos svarbu įsiklausyti.“

Raimonda pastebi, jog regis jos klientus skiria poros kilometrų atstumas – ne tik jų finansinė padėtis skiriasi, tačiau ir charakterio bei kultūros bruožai. Anot pašnekovės, kiekvienas žmogus yra asmenybė, prie kurios turi pritapti. Moteris yra įsitikinusi: „Šiame darbe pasitikėjimas ir bendravimas yra viskas.“

Išmoko laiko planavimo ir atsakomybės pamokų

Raimonda Gruodytė pasakoja, jog per daug metų yra lankiusi ne vienus laiko planavimo ir efektyvaus darbų organizavimo kursus, tačiau tinkamo būdo kaip tai daryti neatrado iki tol, kol pradėjo dirbti kredito tarpininke.

„Turbūt šiame darbe pagrindinis iššūkis man buvo laiko planavimas. Dirbant vadybinių sugebėjimų reikalaujantį darbą – sugebėti planuoti laiką taip, kad visi būtų patenkinti – sunku. Šiame darbe mano laikas yra suplanuotas jau ateinančiai savaitei – jaučiu atsakomybę būti laiku ten, kur reikia, nes kartais laiku išduotas kreditas keičia gyvenimus“, – kalba moteris.

Pasak kredito tarpininkės, vienas sudėtingesnių procesų šiame darbe – išmokti atsakomybę perduoti kreditą paėmusiam asmeniui.

„Jei žmogus vėluoja padaryti įmoką – gali būti dvi priežastys: rimta ir nerimta. Rimta, kuomet atsitinka nenumatyti dalykai, reikalaujantys didesnių finansinių išlaidų – į tokias situacijas visada atsižvelgiame. Ir yra nerimta – atsakomybės stoka. Žmogus, pasiėmęs kreditą, privalo išmokti prisiimti atsakomybę ir laikytis sąlygų. Anksčiau nežinojau, kaip tai padaryti, tačiau darbas mane to išmokė.“

Skirtingi klientai – skirtinga istorija

Moteris tikina, kad per visą laiką yra sulaukusi labai šiltų atsiliepimų, o klientus vadina tiesiog draugais, kurie stengiasi nustebinti ir sušildyti.

„Kartą atvažiavau pas santūrią, garbaus amžiaus porą, gyvenančią kaimo trobelėje. Atvežiau jiems sutartį, leidžiančią suteikti kreditą. Jie pasitiko mane paruošę stalą vaišių, net susijaudinau, buvo labai gera jausti žmonių dėkingumą. Prie stalo prisėsti negalėjau – darbo procedūros tam prieštarauja, tačiau mes palaikome šiltus ryšius ir jei ne tai – šis darbas nebūtų toks malonus“, – kalba R. Gruodytė.

 

 

Taip pat skaitykite