Jaunųjų chemikų praktika pamokose

IMG_8387

Mes, 10 klasės mokiniai, dalyvaudami projekte „Kūrybinės partnerystės“, jau antrą kartą vedėme pamokas jaunesniesiems mokiniams. Tačiau šįkart pamoka rimta, tai – chemija. Darbo išties turėjome nemažai, bet ir patiems buvo naudinga prisiminti, ko mokėmės anksčiau. Pamokas vedėme turėdami dvi temas: „Gamtinės medžiagos ir pH“ ir „Sieros rūgštis“. Pasiruošti mums padėjo kuriantysis praktikas, chemijos studentas Deividas. Pamokų laiką stengėmės išnaudoti kuo efektyviau – klausinėjome, mokėme teorijos, darėme eksperimentus. Tiek aštuntokų, tiek devintokų paprašėme atsakyti į savęs ir mūsų įvertinimo klausimus.

Kelių „mokytojų“ mintys apie vestas pamokas:

Vladas: „Man tai ypatinga diena, nes vesti pamoką, pasijausti mokytoju dar neteko. Visada galvojau, kad būti mokytoju nėra sunku, bet kai atsistojau prieš “didelį akių mišką”, supratau, kad tai nepaprastai sunku. Po vestų pamokų pasijutau išties laimingas, manau, kad viskas pavyko taip, kaip norėjau“.

Emilija: „Pamokos buvo šaunios. Pagrindiniai mokytojai, Vladas ir Deimilė  su padėjėjais, gerai padirbėjo. Net ir man stebėti bandymus buvo labai įdomu“.

Monika: „Manau, mums sekėsi gerai, pamokos buvo išties neblogos. Devintos klasės mokiniai nelabai norėjo su mumis bendradarbiauti, džiaugiamės, kad bent keli buvo aktyvesni. Aštuntokus norėčiau pagirti, jie daug ką žino ir moka, labai aktyviai dalyvavo pamokoje. Tikimės, kad pamokos patiko abiejų klasių mokiniams“.

IMG_8415

Devintos klasės mokinės mintys po pamokos: „Pamoka labai šauni, žinoma, kurgi bus kitokia, kai tokie puikūs mokytojai! Dešimtokai buvo puikiai pasiruošę ir nustebino savo žiniomis. Privertė mus neblogai pasukti galveles, kad galėtume atsakyti į jų pateiktus klausimus. Buvo įdomu klausytis, viską susidėjome į savo žinių lagaminus ir dar ilgai laikysime juos šalia savęs! Ačiū jums“.

 

Stakliškių vidurinės mokyklos dešimtokė Deimilė Diškevičiūtė

Taip pat skaitykite